søvnrytme (10 mdr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.642 visninger
10 svar
1 synes godt om
20. august 2013

AnneMaria

Hvordan sov/sover jeres 10 mdr baby ?

Hvor mange lure igennem dagen?

og hvornår er det sengetid og hvornår står de op ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

christina92

AnneMaria skriver:

Carolina er dog snart 11 mdr.

I weekenden sover hun kun middagslur fra omkring kl. 12-14

Ï DP sover hun også formiddagslur imellem 8-9

Kl. Ca. 19 puttes hun og står op imellem 6 og 7

Anmeld

20. august 2013

Tulle28

Min datter er 11,5 mdr. men har i flere måneder sovet fra kl. 18.00-18.30 til 06.00 (med 5-10 amninger pr. nat). Om dagen fra 9.00-10.30 og fra 13.00-14.30 +/-.

Nu er hun ved at gå over til at sove en enkelt lur om dagen, fra 11.30-12.00 og et par timer frem. Natten er det samme.

Anmeld

20. august 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Min datter er 11,5 mdr. men har i flere måneder sovet fra kl. 18.00-18.30 til 06.00 (med 5-10 amninger pr. nat). Om dagen fra 9.00-10.30 og fra 13.00-14.30 +/-.

Nu er hun ved at gå over til at sove en enkelt lur om dagen, fra 11.30-12.00 og et par timer frem. Natten er det samme.

Hold nu op det var mange gange du ammer om natten? Pyyyh bliver helt træt ved tanken. Jeg ammer dog ikke mere om natten jeg tilbyder vand eller sut. Men har været op 5-6 amninger og det var bare slet ikke holdbart. Hun vågnede og ville "patte" men det gave urolig mave. Vores sp sagde at de har godt at at "faste" om natten og give maven ro. Og det har faktisk givet lidt mere ro efter vi har stoppet amningerne... Det var hårdt i 1 uges tid... men nu er det ok. Dog vågner hun stadig en del... SUK!

Anmeld

20. august 2013

AnneMaria

christina92 skriver:

Carolina er dog snart 11 mdr.

I weekenden sover hun kun middagslur fra omkring kl. 12-14

Ï DP sover hun også formiddagslur imellem 8-9

Kl. Ca. 19 puttes hun og står op imellem 6 og 7

vågner hun så igennem natten, og vil ha mælk eller ?

tak for dit svar

Anmeld

20. august 2013

Tulle28

MorDk skriver:

Hold nu op det var mange gange du ammer om natten? Pyyyh bliver helt træt ved tanken. Jeg ammer dog ikke mere om natten jeg tilbyder vand eller sut. Men har været op 5-6 amninger og det var bare slet ikke holdbart. Hun vågnede og ville "patte" men det gave urolig mave. Vores sp sagde at de har godt at at "faste" om natten og give maven ro. Og det har faktisk givet lidt mere ro efter vi har stoppet amningerne... Det var hårdt i 1 uges tid... men nu er det ok. Dog vågner hun stadig en del... SUK!

Jeg er også ved at blive en aaaaanelse træt af det - især efter jeg er begyndt på job og skal fungere nogenlunde normalt om dagen (og helst ikke ligne en hængt kat mere end højst nødvendigt). Vi skal flytte lige om lidt, hun har lige fået 3 kindtænder og een mere på vej OG hun skal starte i dp, så vi venter lidt med at "tage kampen" til der er mere ro på alle fronter

Anmeld

20. august 2013

MorDk

AnneMaria skriver:

Freya er 11 mdr.

Vågner mellem kl.05.30 og  06.30

Sover lur omkring kl.10.00 og kl.14.00 (1 times tid til 1&frac12

Bliver lagt mellem kl.18.00 og 18.30 og får bryst 2 gange inden midnat og så ellers sover hun ... skal give hende sutten nogle gange...

Anmeld

20. august 2013

MorDk

Tulle28 skriver:

Jeg er også ved at blive en aaaaanelse træt af det - især efter jeg er begyndt på job og skal fungere nogenlunde normalt om dagen (og helst ikke ligne en hængt kat mere end højst nødvendigt). Vi skal flytte lige om lidt, hun har lige fået 3 kindtænder og een mere på vej OG hun skal starte i dp, så vi venter lidt med at "tage kampen" til der er mere ro på alle fronter

Kan godt følge dig... helt sikkert!

Anmeld

20. august 2013

Masig

Da Fabian var 10 mdr sov han formiddagslur fra kl 8-9, middagslur fra 12-14/15, i seng kl 19 og op kl 6/7....

Anmeld

21. august 2013

christina92

AnneMaria skriver:

vågner hun så igennem natten, og vil ha mælk eller ?

tak for dit svar

Vi er netop stoppet med amningen, for en uge siden. Indtil da vågnede hun 1-4 gange og syns hun skulle spise, nu vågner hun max en for at få lidt vand. Ingen patter ingen grund til at vågne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.