Til jer der sparer op hver måned...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.370 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juli 2009

Honningblomst

Hvor meget eller hvor stor en del sparer i op...står de låst eller kan I hæve dem hvis I lige står og mangler.
Hvad sparer I op til??
Jeg SKAL altså til at spare op og ikke mindst fundet en konto der giver lidt renter, lige nu giver det ingenting på den konto jeg har....jeg tænker bare det må være rart og smart at have lidt penge til nå jeg engang er færdiguddannet og måske skal invistere i hus feks...
Jeg vil prøve at spare 3000kr op om måneden og så alle børnepengene...så kan det da blive til lidt...
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2009

A.

ja men jeg sparer bare 1000kr om måned det er en åben konto så jeg kan hæve når jeg har brug for x-tra penge..sparer ikke til noget bare så jeg ved det at hvis det sker noget så har jeg lidt penge nu er det så næsten ikke noget på den konto da jeg har flyttet to gange så skulle jeg bruge dem til indskud og så har jeg taget x-tra orlov så haft brug for penge

Anmeld

16. juli 2009

Diana...

Lige nu har vi ikke til os selv grundet 2 huslejer men når vi flytter over i huset så får vi en der hedder 1000 kr om måneden og det til hvad vi synes rejser møbler hygge osv. Lucas har så 2 selvfølgelig en børneopsparing men ud over det har vi en der spare op til hans konfirmation og så har vi en der hedder nye seng legetøj autostol osv alle 3 kontoer går der 200,- ind på hver og de to som ikke er børneopsparinger kan vi jo så hæve på når vi vil.

Anmeld

16. juli 2009

lonemus

Ja, vi sparer op hver måned, fast 3000.- kr, men nogle måneder er det 5000.- kr.
Børnepengene sætter vi osse til side.
Vi kan hæve pengene som vi lyster

Vi sparer ikke op til noget bestemt, men syntes det er dejligt vi har nogle ekstra penge stående, hvis der skulle komme ekstra udgifter eller vi skal på ferie, købe nyt til huset osv. Nu har vi lavet 2 helt nye børneværelser, hvor der blev malet og alt inventar skiftet ud, undtagen sengene. Det kostede i alt 5000.- kr for dem begge - og jeg er ikkke helt færdig med at købe pynteting endnu De har selv været med til at vælge skrivebord osv., og de nyder bare at hygge sig på værelserne .)
Men sådan nogle ting er det rart at have sparet op til, så man kan købe lige præcis de ting man ønsker sig

Lone - som har sparet op siden hun var 12 år

Anmeld

16. juli 2009

FamilienSørensen

Vi sparer op fast hver måned, ca 3000-4000 lægger vi fra

Hvilket vi bliver nødt til, ellers så bruger vi alle pengene på impuls fastfood og andre mærkelige ting..

Vi er nu godt i gang med at spare op til 2 kørekort og et indskud og penge til den nye lejligheds forvandling
Grunden til vi kan lægge så meget til side er fordi vi bor i en meget billig lejlighed, og vi har tænkt os at blive boende og spare op indtil vi får at vide at jeg er gravid, så flytter vi dælme... HURTIGT hehe
Og når nu jeg ikke rigtig har andet for, så tager jeg tit ekstra timer der hvor jeg arbejder, man får en rigtig god fornemmelse i maven når man har betalt alle regningerne og bagefter stadig har til at lægge til side.

Og vi har pengene til at lægge ude hos Jacobs forældre, så I deres penge box.

Anmeld

16. juli 2009

Kloster

Hej.

Vi sparer 500,- op om måneden.
Vi kunne nok godt spare 500,- mere op, men vi synes, det er det, vi lige kan undvære.
Vi sparer ikke op til noget specielt. Bare til uforudsete udgifter. Kontoen er ikke låst.
Desuden går alle feriepenge, sp-penge og andre pludselige indtægter der ind på. Så nogle gange er der meget derpå og andre gange kun få tusinde kr.
Lige nu står der en hel del derpå, men nu skal vi også på sommerferie, så der går der lidt af dem på.

Kloster

Anmeld

16. juli 2009

AnneKH

Eva skriver:

Hvor meget eller hvor stor en del sparer i op...står de låst eller kan I hæve dem hvis I lige står og mangler.
Hvad sparer I op til??
Jeg SKAL altså til at spare op og ikke mindst fundet en konto der giver lidt renter, lige nu giver det ingenting på den konto jeg har....jeg tænker bare det må være rart og smart at have lidt penge til nå jeg engang er færdiguddannet og måske skal invistere i hus feks...
Jeg vil prøve at spare 3000kr op om måneden og så alle børnepengene...så kan det da blive til lidt...
Knus Eva.

Hejsa!

Vi havde det lidt ligesom dig.. vores nytårsfortsæt blev at få sparet op. Vi lever og bor ret billigt og jeg har et ekstra arbejde plus min kæreste har en del overarbejde, så vi kan spare et sted imellem 5000-9000 op om måneden!  Vi knokler på nu, så vi har lidt på kistebunden, når vi ikke kan arbejde så meget mere!

Pengene blir sat ind på en åben konto, som vi selv kan flytte rundt på i netbank. Vi har været SÅ glade for vores opsparing, især da vi lige pludselig skulle være forældre!  Jeg har nydt at kunne tillade mig, at impuls-shoppe babytøj og div. udstyr! Man kan jo ikke lade være!! 

Kram, Anne
17+0

Anmeld

16. juli 2009

Mum33

Hos os bliver det kun til 2500 i mdr. Vi har stadig en på SU, så ..... Men god ide med opsparing.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.