smerter ved sex.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. august 2013

Anonym trådstarter

ja lidt som overskriften siger, så her igår da manden og jeg hyggede os gjorde det mega ondt. han gjorde sådan set bare som han plejer men lige præsis igår gjorde det bare ondt. havde hele dagen igår haft nogle jag i underlivet men tænkte ikke vider over det indtil vi sexede.

tænkte at det evt kunne være ægløsning der var på vej og grunden til smerter, så tog en test og et kæmpe negativ, simplenhen intet at se. så tøser tænker om jeg enlig godt kan have ægløsning men bare ikke kan teste posetiv på det eller om det bare er kroppe der driller mig??

skal lige siges at det kun en lille mdr siden jeg stoppede på pillen og havde mens sidst den 11/08

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Pcokate

Er lige med på en kigger

Anmeld

21. august 2013

Manna

Hej

Det kan være din psoas-muskel, der er overspændt - men også så mange andre ting. Når jeg har ægløsningssmerter er det før ægløsning. Så jeg tester først rent positivt på LH 1-2 dage efter ægløsningssmerterne.

Jeg fandt lidt tilfældigt denne artikel - da jeg søgte på psoas muskel på nettet

http://www.touchpoint.dk/wss/default.asp?page=4228

Jeg får også af og til jagende smerter v. sex. Som regel finder jeg en meget øm psoas-muskel, når jeg mærker efter.

Håber det kan hjælpe.

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Hej

Det kan være din psoas-muskel, der er overspændt - men også så mange andre ting. Når jeg har ægløsningssmerter er det før ægløsning. Så jeg tester først rent positivt på LH 1-2 dage efter ægløsningssmerterne.

Jeg fandt lidt tilfældigt denne artikel - da jeg søgte på psoas muskel på nettet

http://www.touchpoint.dk/wss/default.asp?page=4228

Jeg får også af og til jagende smerter v. sex. Som regel finder jeg en meget øm psoas-muskel, når jeg mærker efter.

Håber det kan hjælpe.

det er slet ikke på den måde jeg har det men et godt bud

er i dag begyndt at få ÆL slim så tror nu stadig det er pga ÆL. er bare ved at være så længe siden jeg sidst har kunne mærke den pga p-piller at jeg næsten havde glemt hvordan min krop reagere når det er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.