F**k en lorte dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

564 visninger
7 svar
4 synes godt om
20. august 2013

MyLove E

Det er nemlig lige hvad det har været

Jeg skulle stå for salaten i dag og var bare ikke hurtig nok og blev bedt om en masse andre ting. Og en af mine skåne hensyn er at jeg er for dårlige til at sig fra og skal ha hjælp til det. Men jeg sagde ikke fra og der var travlt og ikke så mange på arbejde så ingen opdage det før jeg knække sammen og stor tudet. Og i dag var sådan en dag hvor da der først blev lukket op for kanaler kunne jeg ikke lukke igen

Da jeg så skal hente Elias vil han ikke med hjem og tuder helt vildt, fordi han ikke måtte bære de agurker han har fået af Dp mens han køre på scooter. Tror det tog 20 min Endelig kommer vi afsted og får handlet.
Men på vej fra købmanden begynder han at gå at spytte i folks haver. . Han vil over hovedet ikke høre efter, så det ende med at jeg slæber ham hjem og lader scooter stå. Hold op han hyle..

Ih en lorte dag håber i andre har haft en bedre dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Kløver

20. august 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Det er nemlig lige hvad det har været

Jeg skulle stå for salaten i dag og var bare ikke hurtig nok og blev bedt om en masse andre ting. Og en af mine skåne hensyn er at jeg er for dårlige til at sig fra og skal ha hjælp til det. Men jeg sagde ikke fra og der var travlt og ikke så mange på arbejde så ingen opdage det før jeg knække sammen og stor tudet. Og i dag var sådan en dag hvor da der først blev lukket op for kanaler kunne jeg ikke lukke igen

Da jeg så skal hente Elias vil han ikke med hjem og tuder helt vildt, fordi han ikke måtte bære de agurker han har fået af Dp mens han køre på scooter. Tror det tog 20 min Endelig kommer vi afsted og får handlet.
Men på vej fra købmanden begynder han at gå at spytte i folks haver. . Han vil over hovedet ikke høre efter, så det ende med at jeg slæber ham hjem og lader scooter stå. Hold op han hyle..

Ih en lorte dag håber i andre har haft en bedre dag

Krammer.. 

Anmeld

20. august 2013

Dinsen

mega krammer til dig ven 

Anmeld

20. august 2013

MyLove E

ønskebarn74 skriver:

Mam

Krammer.. 

Mange tak sender dine ting i morgen:-D

Anmeld

20. august 2013

MyLove E

Dinsen skriver:

mega krammer til dig ven 

Tak ven:-D

Anmeld

20. august 2013

MyLove E

Maja84 skriver:

Anmeld

20. august 2013

ønskebørn74

Tauf skriver:

Mange tak sender dine ting i morgen:-D

Weeeeeeee..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.