Samtale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Håber det bliver en hurtig samtale, vi havde samme overlæge til de første samtaler og der var ingen tvivl om hvad der skulle ske og så fik vi en anden ved sidste samtale som var lidt af en klaphat, men det blev som vi først havde aftalt håber i får en god snak om det hele

Tak håber jeg virkelig også det har ikk været nemt det fordi jeg har en meget stor angst for fødslen så min jm bestilte tid til samtale fordi jeg har det sådan så det værste ville være de sagde det får du ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Jeg vidste dato den dag jeg var til samtale.. fik bare besked på jeg kunne ringe dagen inden først og få oplyst tidspunktet

Tak fordi du gad svare

Anmeld

20. august 2013

Kløver

Anonym skriver:

Tak håber jeg virkelig også det har ikk været nemt det fordi jeg har en meget stor angst for fødslen så min jm bestilte tid til samtale fordi jeg har det sådan så det værste ville være de sagde det får du ikk

Med rigtig god snak er jeg sikker på i nok skal finde de. Bedste løsning for dig og en du kan være tryg ved

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Med rigtig god snak er jeg sikker på i nok skal finde de. Bedste løsning for dig og en du kan være tryg ved

Ja det håber jeg på tak fordi du gad svare

Anmeld

20. august 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Jeg står og skal til samtale med en læge i morgen ang ks er der nogen der vil dele lidt om hva der vil blive snakket om osv

Da jeg var til samtale angående PKS talte vi om risici, fordele/ulemper og hvad jeg nu havde af spørgsmål omkring det.

Så kunne vi tage hjem og tænke lidt over det. (Jeg havde nu bestemt mig). Ringede tilbage ugen efter og sagde at jeg stadig ønskede det og dagen efter lå der et brev i postkassen med dato for PKS. 

Da var jeg 30+0 ca. 

Dagen før kejsersnittet skal jeg ind og tale med narkoselæge, jordemoder og en sygeplejerske. Og så får jeg også tidspunktet jeg skal møde ind på. 

Håber din samtale forløber godt og du får det som du ønsker.

D.

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Da jeg var til samtale angående PKS talte vi om risici, fordele/ulemper og hvad jeg nu havde af spørgsmål omkring det.

Så kunne vi tage hjem og tænke lidt over det. (Jeg havde nu bestemt mig). Ringede tilbage ugen efter og sagde at jeg stadig ønskede det og dagen efter lå der et brev i postkassen med dato for PKS. 

Da var jeg 30+0 ca. 

Dagen før kejsersnittet skal jeg ind og tale med narkoselæge, jordemoder og en sygeplejerske. Og så får jeg også tidspunktet jeg skal møde ind på. 

Håber din samtale forløber godt og du får det som du ønsker.

D.

Mange tak vil da komme med en Update

Anmeld

20. august 2013

FrkDitte

Anonym skriver:

Mange tak vil da komme med en Update

Det ville da være godt 

Jeg har under 14 dage til mit kejsersnit.. glæder mig SÅ meget..

Man bliver så dejlig afklaret når man har fået dato.. og det er egentlig også ret praktisk 

Dagene er bare så lange lige for tiden..det måtte gerne være i morgen..

Glæder mig sådan til at se hvad det er for et bette væsen jeg har båret rundt på... og glæder mig også til at komme ud af den her gravide krop 

Held og lykke til dig 

D.

Anmeld

20. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ved du om man får dato der eller bliver det sendt til en ? Og hvis den gjorde hvornår fik du den

Det kommer an på meget. Som regel får du tid face to face, hvor i sammen aftaler en tid.

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

FrkDitte skriver:

Det ville da være godt 

Jeg har under 14 dage til mit kejsersnit.. glæder mig SÅ meget..

Man bliver så dejlig afklaret når man har fået dato.. og det er egentlig også ret praktisk 

Dagene er bare så lange lige for tiden..det måtte gerne være i morgen..

Glæder mig sådan til at se hvad det er for et bette væsen jeg har båret rundt på... og glæder mig også til at komme ud af den her gravide krop 

Held og lykke til dig 

D.

Under 14 dage det jo snart forstår godt du glæder dig det bliver spændende og se den lille nu har man også ventet så længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.