Anonym skriver:
Var inde og handle idag. Mødte min mor i butikken .Vi fik en lille snak inden vi hver især gik videre. Da jeg kommer til kassen er min mor ved at lægge vare op, jeg går lige forbi for at kikke på friske blomster. Hun siger , der er ikke rigtigt nogle idag, kørte ellers herhen for at købe blomster. Siger så, ja jeg plejer også at købe her, til at tage med på kirkegården. Nå, er du tit der forbi ?? Jeg svare, jaaaa som regel 1 gang om ugen. Hvortil hun siger : ja hvis jeg får så meget besøg når jeg dør, så ...... et eller andet jeg ikke høre. Mistede min far først på året, og det har virkelig ramt mig hårdt. Langt mere end jeg havde forestillet mig. Havde en lang periode, hvor jeg hele tiden havde det som en kæmpe sten i brystet. Det eneste som kunne hjælpe var et besøg på kirkegården. Mine forældre var skilt. Gør mig en smule trist at jeg skulle have den besked. Er det nu ikke ok at sørge ?
hejsa
jeg her det som dig køre på kirkegård når det pas mig og ikke familie jeg bor i jylland og min mor og far lige på kirkegård i odense og ja jeg kom der ikke være uge men er der over og kik i par gang om år og det skal min søs da ikke sige når til da kan da lige pas
jeg tro jeg have sige lige hoved på dig mor at jeg kom den når det pas mig og ikke når det pas dig

og du her lov til at sørge her i hus er det 9 år med min mor og 4 år med min far og vil ønske jeg kun ring til dem og høre dem
Anmeld