Samtale med min mor idag :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Selvfølgelig må man sørge. 

Men mon ikke det er din mors måde at sige på, at hun godt ville være mere sammen med dig?

Nogle gange får man sagt noget som lyder mere ondt end det måske egentligt nok er

Det er det helt sikker. Ved heller ikke hvorfor det rammer mig, for sådan er det altid. Hun tænker sig aldrig om Inden hun taler. Og har slet ikke forståelse for ting rammer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

pussekat

Anonym skriver:

Var inde og handle idag. Mødte min mor i butikken .Vi fik en lille snak inden vi hver især gik videre. Da jeg kommer til kassen er min mor ved at lægge vare op, jeg går lige forbi for at kikke på friske blomster. Hun siger , der er ikke rigtigt nogle idag, kørte ellers herhen for at købe blomster. Siger så, ja jeg plejer også at købe her, til at tage med på kirkegården. Nå, er du tit der forbi ?? Jeg svare, jaaaa som regel 1 gang om ugen. Hvortil hun siger : ja hvis jeg får så meget besøg når jeg dør, så ...... et eller andet jeg ikke høre. Mistede min far først på året, og det har virkelig ramt mig hårdt. Langt mere end jeg havde forestillet mig. Havde en lang periode, hvor jeg hele tiden havde det som en kæmpe sten i brystet. Det eneste som kunne hjælpe var et besøg på kirkegården. Mine forældre var skilt. Gør mig en smule trist at jeg skulle have den besked. Er det nu ikke ok at sørge ?

hejsa
jeg her det som dig køre på kirkegård når det pas mig og ikke familie jeg bor i jylland og min mor og far lige på kirkegård i odense og ja jeg kom der ikke være uge men er der over og kik i par gang om år og det skal min søs da ikke sige når til da kan da lige pas
jeg tro jeg have sige lige hoved på dig mor at jeg kom den når det pas mig og ikke når det pas dig

og du her lov til at sørge her i hus er det 9 år med min mor og 4 år med min far og vil ønske jeg kun ring til dem og høre dem

Anmeld

20. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tror desværre ikke det er tilfælde. Sådan er min mor bare  Hele tiden. Hun er som person en der tit bliver jalou og misundelig. 

Øv! Men selvfølgelig må du sørge og være ked af det!!

Anmeld

20. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jamen siger hun det er forkert. Du hører ikke det sidste. Så forstår ikke helt indlægget.
Men selvfølgelig er det okay at sørge. Vi håndtere tab forskelligt og hvid det giver dig ro så skal du gøre det

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

pussekat skriver:

hejsa
jeg her det som dig køre på kirkegård når det pas mig og ikke familie jeg bor i jylland og min mor og far lige på kirkegård i odense og ja jeg kom der ikke være uge men er der over og kik i par gang om år og det skal min søs da ikke sige når til da kan da lige pas
jeg tro jeg have sige lige hoved på dig mor at jeg kom den når det pas mig og ikke når det pas dig

og du her lov til at sørge her i hus er det 9 år med min mor og 4 år med min far og vil ønske jeg kun ring til dem og høre dem

Hvis jeg ikke skulle køre på kirkegården ved jeg ikke hvor jeg skulle køre hen. Og kan mærke det hjælper. Bliver bare trist over denne udmelding . Men nok fordi jeg kender hende, og hendes måde at være på

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jamen siger hun det er forkert. Du hører ikke det sidste. Så forstår ikke helt indlægget.
Men selvfølgelig er det okay at sørge. Vi håndtere tab forskelligt og hvid det giver dig ro så skal du gøre det

Det helt ok du ikke forstår. For mig er hendes kommentar helt malplaceret. Syntes det et underligt svar. Hun føler sig altid overset, ikke god nok, misundelig mm. Hvilken hendes svar bære bræg af når man kender hende. Og det er for mig trist, at jeg ikke kan gøre hvad jeg føler behov for i min sorg uden hun føler sig forbi set.

Anmeld

20. august 2013

EnGodMor

Anonym skriver:

Det er det helt sikker. Ved heller ikke hvorfor det rammer mig, for sådan er det altid. Hun tænker sig aldrig om Inden hun taler. Og har slet ikke forståelse for ting rammer.

Det er os hårdt at miste en forældre (syntes jeg ihvertfald)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.