Tøjbamsen - konkurs.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.591 visninger
5 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Fuglemor

Jeg søgte lige lidt rundt på nettet og ville så ind på tøjbamsen. Der står den er taget under konkurs behandling. Nogen af jer der har hørt noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Lene Unik

Jeg ved ikke om sagen er afsluttet, men har også hørt at der var indgivet konkursbegæring.

Anmeld

20. august 2013

FamilenStorm

Fuglemor skriver:

Jeg søgte lige lidt rundt på nettet og ville så ind på tøjbamsen. Der står den er taget under konkurs behandling. Nogen af jer der har hørt noget?

Har set på fjolletrolds fb-profil at de har snydt hende og er gået konkurs...

Anmeld

20. august 2013

Fuglemor

FamilenStorm skriver:

Har set på fjolletrolds fb-profil at de har snydt hende og er gået konkurs...

Nå ja hun solgte da produkter igennem dem. Men det er da surt. Vi har handlet ved dem uden problemer men havde godt læst om flere der havde problemer med dem.

Anmeld

20. august 2013

Maja_4000

De har ellers ydet super service da vi handlede hos dem

Anmeld

20. august 2013

Mother-love

Jeg var dernede for godt 14 dage siden hvor der hang en seddel i butiksdøren at man skulle kontakte en eller anden advokat. Så tænkte de nok var gået konkurs. Men kan jeg ærligt talt for forstå med den dårlig service de har budt folk. Incl mig selv,

Da jeg ventede Isabella var vi nede i uge 18 og bestille barnevogn. Og det var ingen problem og vi betalte.
Da vi så kom ned 38+0 hvor jeg skulle have pks 38+4. Og spurgte om vi måtte se den (vi havde fået opringning og mail om at de havde den stående i butikken omkring uge 30 så vi kunne bare komme når vi engang havde Lyst til at se den. ) men da vi så kom havde ikke ingen barnevogn til os de havde ikke lige fået den betilt. Og jeg var ved at tude jeg skulle føde om 4 dage og havde ingen barnevogn. Og det var umuligt at bestille en nu og få en i tide. Han prøvede at pragte os på nogen af de demoer han havde i butikken til udstilling. Som var maks 1000 kr dyrer end den vi havde bestilt. Jeg sagde jeg ville have mine penge tilbage. Og det fik jeg så men ingen undskyldning eller noget fra ham overhovedet. Da vi kom ud i bilen var jeg tudefærdig.

Vi kørte så til låsby ud i børnebiksen. Vi fik en barnevogn derude samt lift, pusletaske, myggenet, regnslag, helse madres både til lift og barnevognen. V havde så ikke lige fået afvide at de madresser der var i den vogn vi havde bestilt i tøjbamsen at de faktisk ikke kunne bruges overhovedet. det fik vi afvide ude i børnebiksen. og det kunne vi jo så også godt se da han sagðe det. Det var ikke drømme vognen men vi fik en lys vogn som vi gerne ville have. Og en super god service. Og de havde vognen klar til den dag jeg fødte hvor svigermor hentede den for os.

Og har læst flere steder at der er flere der har været ude for nogenlunde det samme som os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.