Måske måske ikke men måske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
11 svar
2 synes godt om
20. august 2013

Anonym trådstarter

Årh man er såååå spændt på om og hvornår jeg får mens.

min kære mand og jeg prøver endelig at lave bebs nr to.

jeg har en højst mærkværdig cyklus på mellem 28 og 60 dage ca. som oftest på omkring 42-45 dage. 

Er lige nu på dag 44 og ingen mens. Vil ikke blive ved med at teste og blive skuffet. Men nøj hvor har jeg lyst.

plejer at pletbløde en uges tid for mens, men intet er kommet!

tænk hvis jeg er gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Anonym trådstarter

Hvornår tester/testede i andre med uregelmæssig cyklus?

Anmeld

20. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Hvornår tester/testede i andre med uregelmæssig cyklus?

Jeg har også meget ureglmæssigt mens.. Så det kan være svært at vide. Da vi forsøgte med nr 1 tog jeg æl test. På den måde vidste jeg at jeg kunne teste 14 dage efter æl testen var positiv 

For du snart har de 2 gyldne streger

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Jeg har også meget ureglmæssigt mens.. Så det kan være svært at vide. Da vi forsøgte med nr 1 tog jeg æl test. På den måde vidste jeg at jeg kunne teste 14 dage efter æl testen var positiv 

For du snart har de 2 gyldne streger

Tak 

Æl test virker tilsyneladende ikke på mig  Har testet to gange om dagen hele måneden i flere måneder! Men de bliver ikke positive. Men har et barn i forvejen, så der må jo være æl engang imellem 

Anmeld

20. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

Tak 

Æl test virker tilsyneladende ikke på mig  Har testet to gange om dagen hele måneden i flere måneder! Men de bliver ikke positive. Men har et barn i forvejen, så der må jo være æl engang imellem 

Øv du ikke kan teste positiv på testen, men det er der bare nogle der ikke kan. I må sexe ca hvert anden dag og så teste måske hver 4. Uge..

Anmeld

20. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Øv du ikke kan teste positiv på testen, men det er der bare nogle der ikke kan. I må sexe ca hvert anden dag og så teste måske hver 4. Uge..

hvis nu du var i min situation, på dag 44, hvornår ville du så teste?

Anmeld

20. august 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Årh man er såååå spændt på om og hvornår jeg får mens.

min kære mand og jeg prøver endelig at lave bebs nr to.

jeg har en højst mærkværdig cyklus på mellem 28 og 60 dage ca. som oftest på omkring 42-45 dage. 

Er lige nu på dag 44 og ingen mens. Vil ikke blive ved med at teste og blive skuffet. Men nøj hvor har jeg lyst.

plejer at pletbløde en uges tid for mens, men intet er kommet!

tænk hvis jeg er gravid 

Hejsa. Inden min cyklus blev regelmæssig ( svingede ekstremt)testede jeg den 1 i hver mdr bare for at være sikker.  For graviditet

Anmeld

21. august 2013

Rødhætte

Anonym skriver:

hvis nu du var i min situation, på dag 44, hvornår ville du så teste?

Har du testet i denne cyklus? Ellers synes jeg du skal give det til dag 50 og teste 

Anmeld

21. august 2013

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Har du testet i denne cyklus? Ellers synes jeg du skal give det til dag 50 og teste 

Ja men det også kun fordi vi er igang siden sidste mens, og med mit første barn var den der i første hug  Så er naturligvis temmelig spændt på om det går lige så hurtigt denne gang.

Anmeld

21. august 2013

Pcokate

Pcokate skriver:

Hejsa. Inden min cyklus blev regelmæssig ( svingede ekstremt)testede jeg den 1 i hver mdr bare for at være sikker.  For graviditet

AltsåAltså ælteste. Gtest er jeg enig i dag 50

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.