så nervøs!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. august 2013

DianaRJS

skal til scanning i morgen hvor de lige hurtigt vil kigge om blypperne har det godt, og ellers står den bare på mål af lm hals...

men ork er så nervøs den må nærmest ikke være blevet forkortet mere end med 1 mm før de vælger at indlægge mig!

og er nok bare det sidste jeg ønsker lige pt.... ved godt det så ville være bedst for tvillingerne, men har "desværre" en søn der er meget mor syg, og bare tankerne om at han så skal undværre mig i løbet af dagen, og at det er min kæreste der skal stå med alle tingene selv, når han er sådan for tiden gør bare så ondt... og den store som ENDELIG efter 3 års ønsken har fået sit elskede skateboard og bare elsker at jeg sidder på tearessen og kigger på hvor dygtig han er...

men alle kryds ALT hvad der kan krydses i morgen for at det hele er fint!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg

Anmeld

20. august 2013

modesty

20. august 2013

MikeyMike & Mor

20. august 2013

o1Mutte

DianaRJS skriver:

skal til scanning i morgen hvor de lige hurtigt vil kigge om blypperne har det godt, og ellers står den bare på mål af lm hals...

men ork er så nervøs den må nærmest ikke være blevet forkortet mere end med 1 mm før de vælger at indlægge mig!

og er nok bare det sidste jeg ønsker lige pt.... ved godt det så ville være bedst for tvillingerne, men har "desværre" en søn der er meget mor syg, og bare tankerne om at han så skal undværre mig i løbet af dagen, og at det er min kæreste der skal stå med alle tingene selv, når han er sådan for tiden gør bare så ondt... og den store som ENDELIG efter 3 års ønsken har fået sit elskede skateboard og bare elsker at jeg sidder på tearessen og kigger på hvor dygtig han er...

Anmeld

20. august 2013

Mother-love

20. august 2013

Havre74

DianaRJS skriver:

Jeg håber alt er som det skal være og.

.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.