Flyverdragt og str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
11 svar
7 synes godt om
20. august 2013

A&F

Halløjsa . Min datter er 2 år og næsten 85 lang. Hun har en stor flyverdragt i 86, men skal købe en ny til hende. Er dog i tvivl om jeg skal købe en 92 eller 98. Har kigget på Mikk-lines flyverdragt. Hvad har I med "små" børn valgt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Team Putte

A&F skriver:

Halløjsa . Min datter er 2 år og næsten 85 lang. Hun har en stor flyverdragt i 86, men skal købe en ny til hende. Er dog i tvivl om jeg skal købe en 92 eller 98. Har kigget på Mikk-lines flyverdragt. Hvad har I med "små" børn valgt?

Min datter er 14 mdr og vi har købt en reima i str 80 den er godt stor i størrelsen

Anmeld

20. august 2013

A&F

Team Putte skriver:

Min datter er 14 mdr og vi har købt en reima i str 80 den er godt stor i størrelsen

Okay de er også fede, men dyre . Mit problem er om jeg skal satse på en 92 da hun er 85 cm lang. Men så igen, tænk hvis hun pludselig tager et spring, så er det ud og anskaffe en ny flyverdragt igen :p

Anmeld

20. august 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
A&F skriver:

Min søn fylder 3 om en måned han kan stadig passe sin Hummel flyverdragt fra sidste år det er en størelse 92. Jeg vil råde dig til at købe en 92. 

Anmeld

20. august 2013

K&S

A&F skriver:

Anton brugte str. 98 sidste år, hvor han blev 2 år i august - han blev målt til 84 cm. til sin 2-års undersøgelse 

Han kan også bruge den i år, fordi han har smidt bleen 

Anmeld

20. august 2013

Moar2011

A&F skriver:

Okay de er også fede, men dyre . Mit problem er om jeg skal satse på en 92 da hun er 85 cm lang. Men så igen, tænk hvis hun pludselig tager et spring, så er det ud og anskaffe en ny flyverdragt igen :p

Min søn r 86cm og jeg overvejer 98 og det r gerne en Hummel jeg vil gå efter

Anmeld

20. august 2013

Team Putte

A&F skriver:

Jeg har købt på nettet til 500 kr.. Det synes jeg var en okay pris jeg vil sige du skal have fat i flyverdragterne fysisk og vurdere størrelse tror i hvertfald 98 bliver alt for stort

Anmeld

20. august 2013

A&F

Aisha skriver:

Min søn fylder 3 om en måned han kan stadig passe sin Hummel flyverdragt fra sidste år det er en størelse 92. Jeg vil råde dig til at købe en 92. 

Hmm, jaa. Hun kan nemlig stadig passe den gamle i str 86. Derfor var min tanke også 92

Anmeld

22. august 2013

Sitrani

A&F skriver:

Min datter er 2 år og 2 mdr, og er 92 cm høj... i hvert fald sidst hun var ved lægen... men det er et par måneder siden nu... men vi køber str. 98 til hende

Anmeld

22. august 2013

K&S

A&F skriver:

Anton målte 84 cm. i august sidste år, han passede en Mikk-Line str. 98 i vinteren 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.