vuggestue og betaling/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
11 svar
3 synes godt om
20. august 2013

AMM00

Hejsa. Min søn startede i vuggestuen den 1 august og i midt af juli måned søgte jeg om delplads eller friplads ved ikke hvad det hed. Men har slet ikk fået svar. Nogle drt ved hvor lang tiæ der går eller hvem skal jeg lontakte. Og er det normalt at man ikke betaler noget den første måned? Jeg har slet ikk fået et girokort med betalinh siden han startede i vg så skal jeg også kontakte dem? Og hvem skal jeg kontaktw. For bll ikk betalr for to månedrr eftet hinanden. Håber nogle har svar :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

Malthe2010

Juli er vist betalingsfri, men du kan se din status på friplads osv. På borger.dk

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi fik automatisk girokort fra den første måned. 

Det med friplads kan godt tage noget tid, måske op til 2 måneder! Det er et lidt sløvt system, det er det samme med boligstøtte.

men ring derind! Især det med girokortene synes jeg er underligt, og det er da ikke fedt at skulle betale for flere måneder lige pludselig 

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Malthe2010 skriver:

Juli er vist betalingsfri, men du kan se din status på friplads osv. På borger.dk

Jeg har betalt for juli

Anmeld

20. august 2013

AMM00

Mor11 skriver:

Jeg har betalt for juli

Ja synes også det er underligt.. dvs at jeg skal betale det fulde indtil jeh var svar fra friplsds ?

Anmeld

20. august 2013

Malthe2010

Mor11 skriver:

Jeg har betalt for juli

Så er det måske fordi vi er i dagpleje  Der betaler vi i hvertfald ikke for juli 

Anmeld

20. august 2013

Team Putte

Malthe2010 skriver:

Så er det måske fordi vi er i dagpleje  Der betaler vi i hvertfald ikke for juli 

Det har noget at gøre med hvilken kommune man bor i nogle har betalingsfri juli og andre har ikke vi har også betalt for juli trods der var lukket i 2 uger..

Anmeld

20. august 2013

AMM00

Tak for jeres.

Anmeld

20. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Malthe2010 skriver:

Her er det også dp det er nok noget med kommuner, mon ik?

Anmeld

20. august 2013

Happiness

Har du tjekket eboks? Vi får kun breve fra kommunen på eboks. Og her får vi også girokortene (før vi meldte det til pbs)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.