problemer med bukser! -.-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
7 svar
4 synes godt om
20. august 2013

DianaRJS

ja lyder underligt MEN, jeg har lige købt en masse graviditets bukser, og nu er problemet så at det faktisk er som om trådene falder ud, ligesom der er en tråd af gangen der smutter, og det er sku bukser til 600kr så er bare så irriteret over det.... på en uge ligner de nogen der er et år gamle -.-

kan man godt tilladde sig at gå ind med dem og sige det bare ikke er iorden eller er der en anden måde man kan "løse" problemet på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

vitapigen

Ja hvis du stadig har din bon...

Anmeld

20. august 2013

DianaRJS

vitapigen skriver:

Ja hvis du stadig har din bon...

har jeg skam... men tænkte også mere at jeg har jo brugt dem nu, men eftersom jeg er sengeliggende, er det jo ikke pga "slitage" at de gør det

Anmeld

20. august 2013

asff

DianaRJS skriver:

ja lyder underligt MEN, jeg har lige købt en masse graviditets bukser, og nu er problemet så at det faktisk er som om trådene falder ud, ligesom der er en tråd af gangen der smutter, og det er sku bukser til 600kr så er bare så irriteret over det.... på en uge ligner de nogen der er et år gamle -.-

kan man godt tilladde sig at gå ind med dem og sige det bare ikke er iorden eller er der en anden måde man kan "løse" problemet på???

Kan du sagtens, det er ikke i orden!!

Anmeld

20. august 2013

vitapigen

DianaRJS skriver:

har jeg skam... men tænkte også mere at jeg har jo brugt dem nu, men eftersom jeg er sengeliggende, er det jo ikke pga "slitage" at de gør det

Hvis du har din bon er der ingen problemer i at gå ned og klage over bukserne... Så afsted med dig

Anmeld

20. august 2013

storeDrømme2013

Det kan du sagtens gå ned og klage over, det er ikke i orden. 

"Reklamationsretten er en lovbestemt pligt, som forhandleren skal leve op til overfor dig som forbruger. Skulle der dukke en fejl eller mangel op ved en hvilken som helst vare de første to år efter købet, skal forhandleren løse problemet uden udgifter og unødigt besvær for dig, hvis problemet har eksisteret latent i varen ved købet."

http://taenk.dk/gode-raad/garanti-og-reklamationsret

Anmeld

20. august 2013

DianaRJS

storeDrømme2013 skriver:

Det kan du sagtens gå ned og klage over, det er ikke i orden. 

"Reklamationsretten er en lovbestemt pligt, som forhandleren skal leve op til overfor dig som forbruger. Skulle der dukke en fejl eller mangel op ved en hvilken som helst vare de første to år efter købet, skal forhandleren løse problemet uden udgifter og unødigt besvær for dig, hvis problemet har eksisteret latent i varen ved købet."

http://taenk.dk/gode-raad/garanti-og-reklamationsret

1000tak....

nej synes helelr ikke det er iorden og blev bare så træt af det fordi det jo er mange penge for bukser der bare nærmest er gået i stykke rinden du har fået dem brugt....

Anmeld

20. august 2013

barelillemig

Da du har bonen kan de jo se hvornår du har købt dem og så eer det jo ik ok at de bare går i stykker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.