Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var det idag jeg skulle insemineres! Var til kontrol scanning i ønsdags og havde et fint æg på 15½ mm (har ikke taget hormoner) så dvs inseminering idag
Der løber pludselig en masse tanker rundt i mit hoved, og kan mærke at det bliver 2 laaaange uger jeg/vi går i møde - men pyt, bare der kommer noget godt ud af det
Kan se at der er andre der også er blevet insemineret idag, det tænker jeg må betyde held i hvertfald, så krydser jeg fingre for at det lykkes for jer
Ville ikke så meget andet end at dele det med jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber det lykkes for jer!
Frk.Skruk skriver: Så var det idag jeg skulle insemineres! Var til kontrol scanning i ønsdags og havde et fint æg på 15½ mm (har ikke taget hormoner) så dvs inseminering idag Der løber pludselig en masse tanker rundt i mit hoved, og kan mærke at det bliver 2 laaaange uger jeg/vi går i møde - men pyt, bare der kommer noget godt ud af det Kan se at der er andre der også er blevet insemineret idag, det tænker jeg må betyde held i hvertfald, så krydser jeg fingre for at det lykkes for jer Ville ikke så meget andet end at dele det med jer
Jeg er en af dem der er blevet insemineret.
sender en masse
Må jeg ansøge dig? Så kan vi da løbende dele erfaringer
esioul skriver: Jeg er en af dem der er blevet insemineret. sender en masse Må jeg ansøge dig? Så kan vi da løbende dele erfaringer
Sender også en masse til dig
Selvfølgelig må du ansøge mig, det ville være dejligt at have en at dele det med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128