kontanthjælp som forsørger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Jeg har lige et spørgsmål til kontanthjælp. Jeg havde termin i august, føder så 30. juli, og får udbetalt som "ej forsørger" spørgsmålet er så, om jeg får resten med tilbagevirkende, eller om jeg først er berettiget til forsøger-satsen til den 1? Hvis jeg er berettiget, hvornår får jeg så "resten" udbetalt? til den første?

Andre der har stået i samme båd?

På forhånd tak..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Mom2

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Jeg har lige et spørgsmål til kontanthjælp. Jeg havde termin i august, føder så 30. juli, og får udbetalt som "ej forsørger" spørgsmålet er så, om jeg får resten med tilbagevirkende, eller om jeg først er berettiget til forsøger-satsen til den 1? Hvis jeg er berettiget, hvornår får jeg så "resten" udbetalt? til den første?

Andre der har stået i samme båd?

På forhånd tak..

Når du føder så sent får du først forhøjet din kontanthjælp til den 1 måneden efter

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Christina88 skriver:

Når du føder så sent får du først forhøjet din kontanthjælp til den 1 måneden efter

Okay, tusind tak

Anmeld

19. august 2013

Kofoed.

du er berettet fra den dag du føder, men kh er bagud betalt, ergo d 1. august for du udbetalt det du har optjent d 1-31. juli, hvilket er 30 dage ej forsørger og 1 dag som forsørger, så den 100 seddel det nok kun er for du til d 1. september sammen med den kh du optjener i august.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.