Kender du dette

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

313 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2013

sommerc

Profilbillede for sommerc

Min søn er 16 mdr. Han plejer altid at sove igennem om natten og der har han godt siden han blev født. De sidste 6-7 nætter har han altså vågnet grædende, sådan hver 3-4. time, og det ligner ham ikke.. I daglig timerne er han glad og på farten. Men så snart han er lagt i seng sker det... Hvad kan det være?

Jeg kan se 4. tand er på vej. Men kan det virkelig gøre så han sover så dårligt i ca en uge, hvis ikke mere..  
Han får stadig nat flaske, men det er heller ikke det st han er sulten, for han vil ikke drikke noget.. Nogle der kan kende dette ? 
Det gør ondt i mit hjerte at han bliver så ulykkelig og ikke kan trøstes...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

TNBC

sommerc skriver:

Min søn er 16 mdr. Han plejer altid at sove igennem om natten og der har han godt siden han blev født. De sidste 6-7 nætter har han altså vågnet grædende, sådan hver 3-4. time, og det ligner ham ikke.. I daglig timerne er han glad og på farten. Men så snart han er lagt i seng sker det... Hvad kan det være?

Jeg kan se 4. tand er på vej. Men kan det virkelig gøre så han sover så dårligt i ca en uge, hvis ikke mere..  
Han får stadig nat flaske, men det er heller ikke det st han er sulten, for han vil ikke drikke noget.. Nogle der kan kende dette ? 

Hvad med mareridt??

Anmeld

19. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil sige JO det kan godt være tandens skyld men det kan også være mareridt. 

Vores har også sådan nogen dage ind imellem, der er ikk andet at gøre end at trøste og prøve at putte dem igen vores har nogen gange været så ked, at en af os var nødt til at blive liggende resten af natten inde ved ham. Han rejste hovedet hver halve time, for at se at han ikk var alene. Det står på i en kort periode, og så bliver det fint igen

Anmeld

19. august 2013

modesty

Vi havde også en "svær" periode omkring de 16 mdr. Her var det ikke nætterne, men i dagtimerne han kunne være rigtig ked og have et voldsomt temperament. Der ligger et tigerspring deromkring, så mit gæt er at det hænger sammen med dét. Min søn havde i hvert fald helt tydeligt tigerspring-symptomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.