Alenemor med kyssesyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
6 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Bebsen

Hej Alle.

Efter en lang weekend hvor jeg har ligget syg med høj feber, tog jeg idag til lægen, der mener jeg har kyssesyge! Testen var negativ, men kan også først bruges efter en uge, og jeg har kun været syg siden fredag.
Min søn har været hos sin far i weekenden og jeg skulle have hentet ham i bh idag, men ifl lægen måtte jeg ikke få ham hjem, og jeg måtte bede faren om hjælp og igen tage vores dreng. Nogen der ved hvornår jeg må tage ham hjem igen?

Er der nogen af jer mødre der har været ramt af kyssesyge og skulle tage sig af sit barn? Lige nu virker det 100% uoverskueligt, jeg har over 39 i feber, en hævet mandel der ifl lægen næsten havde størrelse som et æg! Mit infektions tal ligger på 93, og skal ellers ligge under 40, jeg er svimmel, har kvalme, får ikke sovet ordentligt.

Og det værste! Min søn bliver 3 år på onsdag, om 2 dage! Som jeg har det nu er jeg ikke i stand til at fejre ham
alle forberedelser skulle være sket i løbet af weekenden, men jeg har bare ligget pakket ind i dobbeltdyne og tæppe, og frosset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

twinny

øv jeg har ikke så mange gode råd.

men ville da lige give dig en god bedring

Anmeld

19. august 2013

Bebsen

twinny skriver:

øv jeg har ikke så mange gode råd.

men ville da lige give dig en god bedring

Tak

Anmeld

20. august 2013

Bebsen

Slet ingen??

Anmeld

20. august 2013

Sujan

Jeg har haft kyssesyge men der havde jeg min datter... Hun var heller ikke så gammel på det tidspunkt og jeg ammede... Hun blev heldigvis ikke smittet.

Anmeld

20. august 2013

Bebsen

Sujan skriver:

Jeg har haft kyssesyge men der havde jeg min datter... Hun var heller ikke så gammel på det tidspunkt og jeg ammede... Hun blev heldigvis ikke smittet.

Hvordan fik du det til at hænge sammen?
Pt kan jeg ca stå på benene i 3 min før jeg bliver svimmel, igår sku jeg bare rejse mig, så var jeg ved at vælte... Vil helst bare ligge pakket godt ind på sofaen og halv sove hele tiden...

Er simpelthen så ked af at jeg ikke er i stand til at holde fødselsdag for min dreng imorgen

Tusinde tak for dit svar

Anmeld

20. august 2013

Sujan

Bebsen skriver:

Hvordan fik du det til at hænge sammen?
Pt kan jeg ca stå på benene i 3 min før jeg bliver svimmel, igår sku jeg bare rejse mig, så var jeg ved at vælte... Vil helst bare ligge pakket godt ind på sofaen og halv sove hele tiden...

Er simpelthen så ked af at jeg ikke er i stand til at holde fødselsdag for min dreng imorgen

Tusinde tak for dit svar

Jeg var så heldig at min mor kom og hjalp mig.. Og en veninde kom også på hendes fridag.. Havde heller ikke klaret det uden dem..

Så samlede alle kræfter til morgen m.m og så hjalp de så til i løbet af dagen... Kunne ikke spise og kunne kun få lidt vand ned...

Det er en meget hård sygdom.. Tror aldrig jeg har prøvet noget så slemt...

Men hvis faren kan have din dreng er det jo nok bedst så du kan få ro.

Ja surt med fødselsdagen.. Ville jeg sørme også være ked af... Men man kan bare ikke holde sig oprejst til at kunne lave sådan noget..

Ønsker dig rigtig god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.