Hej Alle.
Efter en lang weekend hvor jeg har ligget syg med høj feber, tog jeg idag til lægen, der mener jeg har kyssesyge! Testen var negativ, men kan også først bruges efter en uge, og jeg har kun været syg siden fredag.
Min søn har været hos sin far i weekenden og jeg skulle have hentet ham i bh idag, men ifl lægen måtte jeg ikke få ham hjem, og jeg måtte bede faren om hjælp og igen tage vores dreng. Nogen der ved hvornår jeg må tage ham hjem igen?
Er der nogen af jer mødre der har været ramt af kyssesyge og skulle tage sig af sit barn? Lige nu virker det 100% uoverskueligt, jeg har over 39 i feber, en hævet mandel der ifl lægen næsten havde størrelse som et æg! Mit infektions tal ligger på 93, og skal ellers ligge under 40, jeg er svimmel, har kvalme, får ikke sovet ordentligt.
Og det værste! Min søn bliver 3 år på onsdag, om 2 dage! Som jeg har det nu er jeg ikke i stand til at fejre ham
alle forberedelser skulle være sket i løbet af weekenden, men jeg har bare ligget pakket ind i dobbeltdyne og tæppe, og frosset.
Anmeld