Ønsket om 2. Graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

babyonboard

Hej med dig.

Med min første tog det 14 måneder før jeg blev gravid, og her anden gang tog det 9 måneder. 

Men krydser  for at du ikke skal vente alt for længe inden der er en bebs i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

MMOGM

babyonboard skriver:

Hej med dig.

Med min første tog det 14 måneder før jeg blev gravid, og her anden gang tog det 9 måneder. 

Men krydser  for at du ikke skal vente alt for længe inden der er en bebs i maven.

håber heller ikke jeg skal vente alt for længe 

Anmeld

20. august 2013

natashalarsen

her når denne mens stopper er vi igang på 4 måned

Anmeld

20. august 2013

katrine26

Ja sådan er der jo desværre nå man prøver at blive gravide at man aldrig ved hvornår de to gyldne streger kommer. Her to det 10 mdr med den første og jeg var ved at blive sindsyg, men anden gang ( da jeg regnet med det ville tage noget tid) blev jeg gravid i første hug. held og lykke med projektet. . Katrine26. 

Anmeld

20. august 2013

MMOGM

katrine26 skriver:

Ja sådan er der jo desværre nå man prøver at blive gravide at man aldrig ved hvornår de to gyldne streger kommer. Her to det 10 mdr med den første og jeg var ved at blive sindsyg, men anden gang ( da jeg regnet med det ville tage noget tid) blev jeg gravid i første hug. held og lykke med projektet. . Katrine26. 

Så kan det være at jeg ikke skal tænke over det, så kan det være det går hurtigt hihi 

Anmeld

20. august 2013

katrine26

MMOGM skriver:

Så kan det være at jeg ikke skal tænke over det, så kan det være det går hurtigt hihi 

Det vides aldrig. . Katrine26. 

Anmeld

20. august 2013

Mor til Ella

MMOGM skriver:

Åh 

Ønsket om at blive mor for anden gang, er bare SÅ stor. Vi går igang med PB når min mens stopper, men Gud hvor er jeg bange for at der går længe før vi bliver gravide 

Jeg magter ikke at blive skuffet måned efter måned.

håber sådan det bliver indenfor de første 3mdr 

Måtte lige ud med det 

Jeg har det præcis på samme måde

Vi startede i sidste måned

Vi må krydse fingre for hinanden

Anmeld

20. august 2013

MMOGM

Mor til Ella skriver:

Jeg har det præcis på samme måde

Vi startede i sidste måned

Vi må krydse fingre for hinanden

Ja vi må 

Håber vi snart har gevinst 

Anmeld

20. august 2013

Lukas&Liam<3

1. Gang blev jeg gravid i første hug, 2. Gang var ikke planlagt, men selvforskyldt. Så blev gravid den ene gang vi ikke passede på. Så det kan man også kalde 1. Hug

Anmeld

20. august 2013

MMOGM

Maria&Lukas skriver:

1. Gang blev jeg gravid i første hug, 2. Gang var ikke planlagt, men selvforskyldt. Så blev gravid den ene gang vi ikke passede på. Så det kan man også kalde 1. Hug

Vildt! 

Dejligt at hører at der er nogen der får begge børn i første hug 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.