Update på det er godt nok svært!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

565 visninger
8 svar
2 synes godt om
19. august 2013

Babydrøm

Både igår aftes og hele dagen idag, har jeg været sikker på at jeg ik er gravid  Har haft nogle små jag i mit underliv, ligesom til menses start, men der er ik sket noget. Så er sikker på at mine tanker/ønske om en baby gør, at den ik er startet.

Efter at have tænkt meget over det, besluttede jeg at ringe til min kæreste og fortælle ham, at jeg altså rigtig gerne ville tage en test i aften, for at få det bekræftet, og rigtig nok, jeg er desværre ik gravid  Er glad for den beslutning, for nu kan den bare starte, så vi kan prøve igen

Ved godt vi lige er startet og at det tager tid, men er godt nok skuffet.. Hvordan takler man lige det.. Vidste jo jeg ville blive så skuffet og ked.. Men det skal nok lykkes  Forhåbentlig snart 

Tak for at I læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Pcokate

Jeg kan godt forstå at du testede. Øv at du ikke var gravid men jeg krydser fingrer for at det snart lykkes 

Anmeld

19. august 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Pb ER bare en rutsjebanetur 

Anmeld

19. august 2013

Babydrøm

Pcokate skriver:

Jeg kan godt forstå at du testede. Øv at du ikke var gravid men jeg krydser fingrer for at det snart lykkes 

Ja rigtig øv Mange tak 

Anmeld

19. august 2013

Babydrøm

Mor11 skriver:

Pb ER bare en rutsjebanetur 

Ja det tør siges  

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

Årh søde, det er jeg ked af at høre, ved hvor skuffet du er.. Og det kan jeg godt forstå, det er svært, når man har sat sig noget for og det så ikke sker..

Men godt du fik snakket med ham og at du tog testen, så du har fået vished.
Så er det bare igang igen  Sååå  jeg alt jeg kan.

Anmeld

19. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Årh søde, det er jeg ked af at høre, ved hvor skuffet du er.. Og det kan jeg godt forstå, det er svært, når man har sat sig noget for og det så ikke sker..

Men godt du fik snakket med ham og at du tog testen, så du har fået vished.
Så er det bare igang igen  Sååå  jeg alt jeg kan.

Tak sødeste  Ja det er rigtig svært, og især når jeg følte jeg havde nogle symptomer, hmm det er godt nok svært.. Følte mig sikker på at den var der, kan ik forklare hvorfor..

Ja rart at få vished. 

Ja der er ik andet for, tak søde   og håber vi også 

Anmeld

20. august 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Tak sødeste  Ja det er rigtig svært, og især når jeg følte jeg havde nogle symptomer, hmm det er godt nok svært.. Følte mig sikker på at den var der, kan ik forklare hvorfor..

Ja rart at få vished. 

Ja der er ik andet for, tak søde   og håber vi også 

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det, troede selv på et tidspunkt jeg var blevet gravid ved et kondom der sprang og jeg følte ALLE symptomer der var, men det  var blot min krop (eller hjerne) der spillede mig et pus

Men kan godt forstå du er skuffet.
Hvordan tog din kæreste det?

Anmeld

20. august 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jeg kan sagtens sætte mig ind i det, troede selv på et tidspunkt jeg var blevet gravid ved et kondom der sprang og jeg følte ALLE symptomer der var, men det  var blot min krop (eller hjerne) der spillede mig et pus

Men kan godt forstå du er skuffet.
Hvordan tog din kæreste det?

Ja så kender du alt til det. Utroligt ens krop/hjerne kan få en til at tro det, desværre 

Ja skuffelsen er der godt nok.

Han tog det fint/okay, sagde at så prøver vi bare igen. I tlf viser han ik så mange følelser som han ville have gjort, hvis han var her. Jeg tog det tungere end ham. Men igen, det er jo os kvinder der bliver gravide, så tror ik mænd tager det lige så tungt.. Får se om han reagerer når han kommer hjem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.