Inseminering overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

super!

så skal du ha taget bp om 14 dage ik, uhhhhhhhhh så tirsdag om 14 dage skal jeg krydse alt hvad jeg krydse kan!!!

jeg tog jo på ferie, så jeg må pænt vente til sep.

Naaah det er mandag den 2 sep

Synes det er sådan en underlig følelse. Det er jo dælme ikke meget der bliver sprøjtet op. Man er totalt bange for det hele falder ud.

åhhhh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Naaah det er mandag den 2 sep

Synes det er sådan en underlig følelse. Det er jo dælme ikke meget der bliver sprøjtet op. Man er totalt bange for det hele falder ud.

åhhhh

HA HA HA HA HAHAHAHA!!!!! ja!

sagde din kæreste også "...har jeg ikke lavet mere?!"

blev du øm?? jeg bliver enormt øm.... får kramper helt om i nødudgangen og kan ikke gå ordentligt i 2-3 dage...... men det er ikke unormalt

Bare rolig det falder ikke ud sådan lige... hvis der er noget der falder ud nu her, er det rester af glidecremen

Anmeld

20. august 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

HA HA HA HA HAHAHAHA!!!!! ja!

sagde din kæreste også "...har jeg ikke lavet mere?!"

blev du øm?? jeg bliver enormt øm.... får kramper helt om i nødudgangen og kan ikke gå ordentligt i 2-3 dage...... men det er ikke unormalt

Bare rolig det falder ikke ud sådan lige... hvis der er noget der falder ud nu her, er det rester af glidecremen

Inden oprensning så jeg bægeret og sagde "var det dét?"

Han sagde - ja åbenbart.

Men 20. mio med den bedste bevægeliged var meget flot sagde de på klinikken

Jeg var totalt øm igår efter inseminering. Sådan rigtig niv og jag i æggestokkene. Det kan stadig mærkes i dag, men mere som små stød når jeg sætter mig.

Det er simpelthen gået så strygende.

Nu skal jeg begynde på crinone i dag for at gøre slimhinden mere modtagelig. Bad selv om det da jeg jo har mistet før. Alle kneb gælder  

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Inden oprensning så jeg bægeret og sagde "var det dét?"

Han sagde - ja åbenbart.

Men 20. mio med den bedste bevægeliged var meget flot sagde de på klinikken

Jeg var totalt øm igår efter inseminering. Sådan rigtig niv og jag i æggestokkene. Det kan stadig mærkes i dag, men mere som små stød når jeg sætter mig.

Det er simpelthen gået så strygende.

Nu skal jeg begynde på crinone i dag for at gøre slimhinden mere modtagelig. Bad selv om det da jeg jo har mistet før. Alle kneb gælder  

ja det er godt!

de har før lavet baby af 100.000 sædceller

SVØM FOR SATAN , SVØM!!!

Anmeld

20. august 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

ja det er godt!

de har før lavet baby af 100.000 sædceller

SVØM FOR SATAN , SVØM!!!

Jaa det ville være dejligt.

Men ja ingen forventninger herfra, prøver at beskytte mig selv mest muligt.

Hvornår kan du melde dig på igen?  (kan godt være jeg har spurgt før, men er pisse glemsom)

Anmeld

20. august 2013

Åse

esioul skriver:

Så er første inseminering overstået, og det er for alvor gået op for os at vi er i gang.

20 millioner gode svømmere er sendt afsted, håber de kan finde vej

De næste mange dage bliver lange, men jeg holder hovedet kold. Vi ved det kan lykkedes naturligt (dog med lidt besvær), men vores chancer er yderst optimeret. - og dette er jo en positiv ting uanset

Lige en lille update til jer jeg havde lovet dette

hel og lykke

Anmeld

20. august 2013

esioul

Åse skriver:

hel og lykke

1000 tak

Anmeld

20. august 2013

Lykke:)

esioul skriver:

Hvor er du bare sød at du følger med  

Det varmer mit

Synes simpelthen, at det er så spændende på jeres vegne!

Anmeld

20. august 2013

gædde/gitte

esioul skriver:

Jaa det ville være dejligt.

Men ja ingen forventninger herfra, prøver at beskytte mig selv mest muligt.

Hvornår kan du melde dig på igen?  (kan godt være jeg har spurgt før, men er pisse glemsom)

åh... bom bom bom. jeg husker heller ikke så godt godt alt er skemalagt i denne verden

Jeg tror det er lige omkring d. 2-3 sept. medmindre der er sket et mindre mirakkel i campingvognen

Min kollega er sikker på jeg er gravid eller bliver det i september, for hun har lige testet positiv .sssåååååååååå jeg hænger hende op på det

Anmeld

20. august 2013

esioul

gædde/gitte skriver:

åh... bom bom bom. jeg husker heller ikke så godt godt alt er skemalagt i denne verden

Jeg tror det er lige omkring d. 2-3 sept. medmindre der er sket et mindre mirakkel i campingvognen

Min kollega er sikker på jeg er gravid eller bliver det i september, for hun har lige testet positiv .sssåååååååååå jeg hænger hende op på det

Det vil jeg da  for så

Husk at slå støtte benene ud, så i ikke giver den så meget gas at campingvognen vælter 

Nå det var hvis et sidespring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.