Hvilken æl test?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Hvilken æl test er bedst? Jeg brugte valmed æl test i sidste mdr og fik en positiv test.
Jeg har så brugt dem fra billig-tests.dk og har endnu ikke fået nogen positiv test. Og købte så valmed test i dag og prøvede så en af dem og en af dem fra billig tests.dk og synes valmed testen gav en tydeligere teststreg end dem fra billigt test.dk

Så bliver nødtil at høre jer. Hvilken æl test synes i er bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

BHej piger.
Hvilken æl test er bedst? Jeg brugte valmed æl test i sidste mdr og fik en positiv test.
Jeg har så brugt dem fra billig-tests.dk og har endnu ikke fået nogen positiv test. Og købte så valmed test i dag og prøvede så en af dem og en af dem fra billig tests.dk og synes valmed testen gav en tydeligere teststreg end dem fra billigt test.dk

Så bliver nødtil at høre jer. Hvilken æl test synes i er bedst?

Billig-testes, jeg har også sideløbende ( på samme urin ) testet med et andet mærke, men de viste ikke positiv på noget tidspunkt, hvorimod bt's var klokkeklart positive, når de skulle være.

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Billig-testes, jeg har også sideløbende ( på samme urin ) testet med et andet mærke, men de viste ikke positiv på noget tidspunkt, hvorimod bt's var klokkeklart positive, når de skulle være.

Okay det vil sige du vil anbefale billigtest.dks æl tests?

Anmeld

19. august 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Okay det vil sige du vil anbefale billigtest.dks æl tests?

Ja, eller dem fra homehealth.uk, de er lige så gode og endnu billigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.