Tandpine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

372 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. august 2013

AnneMaria

Jeg har været til tandlæge for 2 1/2 mdr siden, og alt fint. Nu har jeg haft tandpine i 3 dage, og kan se min vinsdomstand titter frem. Er det så normalt at man har tandpine, i den tid den gror ud eller er der noget galt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

NinaNymannMadsen

AnneMaria skriver:

Jeg har været til tandlæge for 2 1/2 mdr siden, og alt fint. Nu har jeg haft tandpine i 3 dage, og kan se min vinsdomstand titter frem. Er det så normalt at man har tandpine, i den tid den gror ud eller er der noget galt ?

vil da mene at ligesom med små børn når de får tænder kan det også gøre ond på os.
kan huske da jeg fik mine visdomstænder var jeg meget øm på tandkødet omkring og gerne den tand der lå lige op af var også meget følsom.

gør det meget ond så tag 2 Panodil og 2 ipren det hjælper gerne og hvis du er i tvivl om hvorvidt der er normalt eller ej så ring til tandlægen imorgen. de kan nok nemmere fortælle dig det

Anmeld

19. august 2013

AnneMaria

NinaNymannMadsen skriver:

vil da mene at ligesom med små børn når de får tænder kan det også gøre ond på os.
kan huske da jeg fik mine visdomstænder var jeg meget øm på tandkødet omkring og gerne den tand der lå lige op af var også meget følsom.

gør det meget ond så tag 2 Panodil og 2 ipren det hjælper gerne og hvis du er i tvivl om hvorvidt der er normalt eller ej så ring til tandlægen imorgen. de kan nok nemmere fortælle dig det

ok tak må man også tage det når man er gravid?

Anmeld

19. august 2013

NinaNymannMadsen

AnneMaria skriver:

ok tak må man også tage det når man er gravid?

det ved jeg ikke det tror jeg ikke.
havde ikke lige set du var gravid.

du kan ringe til vagtlægen eller en jordmor eller hvad du nu er tilknyttet og spørge om du må tage noget mod tandpine.

Anmeld

19. august 2013

MariaKyedDK

AnneMaria skriver:

det er meget normalt ja  

Anmeld

19. august 2013

AnneMaria

NinaNymannMadsen skriver:

det ved jeg ikke det tror jeg ikke.
havde ikke lige set du var gravid.

du kan ringe til vagtlægen eller en jordmor eller hvad du nu er tilknyttet og spørge om du må tage noget mod tandpine.

nej glemte også lige at skrive det. Okay det gør jeg, tak for din hjælp

Anmeld

19. august 2013

NinaNymannMadsen

AnneMaria skriver:

nej glemte også lige at skrive det. Okay det gør jeg, tak for din hjælp

håber du får den hjælp du har brug og kan slippe af med tandpinen.

Anmeld

19. august 2013

B&J

når mine gror gør det så møg hammer ondt jeg spiser smertestillende for at tage på arbejde min tandkød hæver jamen det går virkelig amok det er ikke sjovt... og der kan nemt gå 3mdr eller mere også vokser de lidt mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.