Hjælp med ideer til fødselsdagsgaven til min kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2013

Miss-86

Ak ja, nu nærmer min kæreste's fødselsdag sig og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal give ham.
Altså han er en der ingen ønsker har, så derfor hjælper det ikke at spørge ham.
Han interesserer sig ikke for smykker og han har et par parfumer der endnu ikke er taget i brug, samt han lige har købt nyt tøj..

Er der nogle af jer dejlige baby-brugere, der har nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Susje

Ja kender det godt, det kan være svært.

Hvad med en af de der bokse fx ølsmagning, håndboldkamp e.l. han kan gøre med en af vennerne?

Jeg plejer at give min mand noget "vi begge kan bruge" i år var det en højtryksrenser, han havde ønsket sig og noget udstyr dertil og så plejer jeg at købe noget der kun er til ham, i årvar det et par nye kondisko, da de gamle var slidte. Jeg har også før købt nyt armbåndsur, ny barbermaskine, slipsenål o.l. men det afhænger selvfølgelig også meget af hvad din kæreste/mand er til
Har han ikke en hobby, hvor du kan finde noget til?
Håber det kan give dig lidt inspiration

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

Sussi Jakobsen skriver:

Jsigkender det godt, det kan være svært.

Hvad med en af de der bokse fx ølsmagning, håndboldkamp e.l. han kan gøre med en af vennerne?

Jeg plejer at give min mand noget "vi begge kan bruge" i år var det en højtryksrenser, han havde ønsket sig og noget udstyr dertil og så plejer jeg at købe noget der kun er til ham, i årvar det et par nye kondisko, da de gamle var slidte. Jeg har også før købt nyt armbåndsur, ny barbermaskine, slipsenål o.l. men det afhænger selvfølgelig også meget af hvad din kæreste/mand er til
Har han ikke en hobby, hvor du kan finde noget til?
Håber det kan give dig lidt inspiration

Slipsenål og barbermaskine bruger han ikke :/ Sport interesserer han sig ikke for.. jeg overvejede lidt en Box med noget, vi kunne foretage os sammen, har før købt en overnatning på hotel.. Tak for svaret 

Anmeld

19. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Miss-86 skriver:

Ak ja, nu nærmer min kæreste's fødselsdag sig og jeg har ingen anelse om hvad jeg skal give ham.
Altså han er en der ingen ønsker har, så derfor hjælper det ikke at spørge ham.
Han interesserer sig ikke for smykker og han har et par parfumer der endnu ikke er taget i brug, samt han lige har købt nyt tøj..

Er der nogle af jer dejlige baby-brugere, der har nogle forslag?

Jeg er tilhænger af oplevelser. For herhjemme køber vi når vi mangler, eller har lyst. Så ofte har vi alt.. Sidst var den en oplevelse med spa, massage og hotel ophold, og en god middag ude i den by vi nu var på hotel i 

Anmeld

19. august 2013

SjeBets

min mand er umulig at finde gaver til, mangler han noget køber han det, uanset hvad, han har pengene til det.

Men jeg har givet ham en del fodboldtrøjer, han æææææælsker fodbold ( go figure)  og så oplevelser fordi det bruger han ikke penge på, der er han for nærig, så det er ofte noget musik, stand up, og så videre. Og det kan han godt lide.

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

VråJepsen skriver:

Jeg er tilhænger af oplevelser. For herhjemme køber vi når vi mangler, eller har lyst. Så ofte har vi alt.. Sidst var den en oplevelse med spa, massage og hotel ophold, og en god middag ude i den by vi nu var på hotel i 

Ja, sådan har vi det også

Og da han arbejder meget, vil det være en god ide at købe en oplevelse, som vi sammen kan opleve

Anmeld

19. august 2013

Miss-86

SjeBets skriver:

min mand er umulig at finde gaver til, mangler han noget køber han det, uanset hvad, han har pengene til det.

Men jeg har givet ham en del fodboldtrøjer, han æææææælsker fodbold ( go figure)  og så oplevelser fordi det bruger han ikke penge på, der er han for nærig, så det er ofte noget musik, stand up, og så videre. Og det kan han godt lide.

Uhh Stand-Up var en fantastisk gave

- Det vil jeg da lige se på

Tak for ideen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.