Lukas har haft rigtig mange problemer med at sove de sidste 4-5 måneder. I sidste uge havde han mellemøresbetændelse og vi skulle derfor til tjek hos ørelægen. Han siger mellemøresbetændelsen er væk, men at han har lidt væske i begge øre og det ville gå væk om 2-3 uger. Spurgte om det kunne ha været der længe da han græder hver gang han skal sove og har gjort det i mange måneder. Det kunne det sagtens, så han ville prikke hul på begge øre og suge væsken ud. Da han får trykket hul siger han der er meget og det er tykt og klistret så det har været der længe. Årh mit lille pus /: tænk han så længe har haft ondt i ørene. Sp har været her flere gange og se ham falde i søvn og prøvet at hjælpe, hun har intet sagt. Når der har været noget med ham og jeg har været til lægen har jeg altid sagt han er nem, han græder bare virkelig meget når han skal sove. Og flere gange har de kigget i ørene hvor de har sagt der ikke var noget. Puha /: har godt nok dårlig samvittighed over at jeg ikke har taget mere fat i problemet /: men sp har hele tiden sagt det bare var en periode og det er meget normalt
Anmeld