Så ked af det /:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2013

Lukas&Liam<3

Lukas har haft rigtig mange problemer med at sove de sidste 4-5 måneder. I sidste uge havde han mellemøresbetændelse og vi skulle derfor til tjek hos ørelægen. Han siger mellemøresbetændelsen er væk, men at han har lidt væske i begge øre og det ville gå væk om 2-3 uger. Spurgte om det kunne ha været der længe da han græder hver gang han skal sove og har gjort det i mange måneder. Det kunne det sagtens, så han ville prikke hul på begge øre og suge væsken ud. Da han får trykket hul siger han der er meget og det er tykt og klistret så det har været der længe. Årh mit lille pus /: tænk han så længe har haft ondt i ørene. Sp har været her flere gange og se ham falde i søvn og prøvet at hjælpe, hun har intet sagt. Når der har været noget med ham og jeg har været til lægen har jeg altid sagt han er nem, han græder bare virkelig meget når han skal sove. Og flere gange har de kigget i ørene hvor de har sagt der ikke var noget. Puha /: har godt nok dårlig samvittighed over at jeg ikke har taget mere fat i problemet /: men sp har hele tiden sagt det bare var en periode og det er meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Englehår

19. august 2013

Carina:-)

Øv øv

Det gør nemlig rigtigt ondt i ørerne når man ligger ned og der kommer tryk på.

Men du havde jo ikke en chance for at vide det var det der var galt.

Synes det er mærkeligt at hverken sp eller lægen kunne finde ud af at tænke tanken at det kunne være ørerne.

Anmeld

19. august 2013

Lukas&Liam<3

Carina:-) skriver:

Øv øv

Det gør nemlig rigtigt ondt i ørerne når man ligger ned og der kommer tryk på.

Men du havde jo ikke en chance for at vide det var det der var galt.

Synes det er mærkeligt at hverken sp eller lægen kunne finde ud af at tænke tanken at det kunne være ørerne.

Nej /: og havde endda sagt til dem at han nogle gange tog sig til ørene. Men det er også meget normalt når de er trætte

Anmeld

19. august 2013

Maria&Lukas skriver:

Nej /: og havde endda sagt til dem at han nogle gange tog sig til ørene. Men det er også meget normalt når de er trætte

Og det er endda et klassisk tegn-

Men trøst dig med at nu har han det bedre,og at du ihvertfald har gjort alt hvad du kunne for at det skulle blive opdaget 

Anmeld

19. august 2013

Lukas&Liam<3

Carina:-) skriver:

Og det er endda et klassisk tegn-

Men trøst dig med at nu har han det bedre,og at du ihvertfald har gjort alt hvad du kunne for at det skulle blive opdaget 

Det er bare svært når jeg ved hvor ondt han har haft i så mange måneder /:

Anmeld

19. august 2013

Maria&Lukas skriver:

Det er bare svært når jeg ved hvor ondt han har haft i så mange måneder /:

I know-

Men det er altså din læge og sp der her har svigtet og ikke dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.