Hjælp - smykker og håropsætning?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.512 visninger
14 svar
8 synes godt om
19. august 2013

sismofutten

Hej piger,

Jeg skal til bryllup på lørdag og er begyndt at gå lidt i panik over hvilke smykker jeg skal have på og hvordan mit hår skal sidde - kan I hjælpe mig?

Mit hår er meget tyndt og fladt..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

gædde/gitte

sismofutten skriver:

Hej piger,

Jeg skal til bryllup på lørdag og er begyndt at gå lidt i panik over hvilke smykker jeg skal have på og hvordan mit hår skal sidde - kan I hjælpe mig?

flotte tøz

hvad med af krølle håret i store lokker, også sno det til den ene side?

og smykke....hm syntes kjolen er rigeligt i sig selv, så måske bare et armbånd... du har velsinet med et godt frontparti hehehe... så et smykke vil nok "forstørre" ...med mindre du har et meget diskret lille kort halssmykke

Anmeld

19. august 2013

sismofutten

gædde/gitte skriver:

flotte tøz

hvad med af krølle håret i store lokker, også sno det til den ene side?

og smykke....hm syntes kjolen er rigeligt i sig selv, så måske bare et armbånd... du har velsinet med et godt frontparti hehehe... så et smykke vil nok "forstørre" ...med mindre du har et meget diskret lille kort halssmykke

Hvor er du sød - tak for komplimentet

Hmm, det var en god ide at krølle det, men mit hår er så fint at det ikke kan holde en hel dag på krøllerne

Og jeg er enig mht. smykkerne - overvejer også bare nogle øreringe, som jeg ville købe i f.eks. glitter - spørgsmålet er bare hvordan de skal se ud..

Anmeld

19. august 2013

piap

sismofutten skriver:

Hej piger,

wauw hvor er du smuk

vi skal til bryllup her den 7.9.13 og havde samme problem med håret så jeg gik på you tube og fandt nogle ret nemme håropsætninger..

med hensyn til smykker vil jeg nok kun tage øreringe på til sådan en smuk kjole

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

sismofutten skriver:

Hvor er du sød - tak for komplimentet

Hmm, det var en god ide at krølle det, men mit hår er så fint at det ikke kan holde en hel dag på krøllerne

Og jeg er enig mht. smykkerne - overvejer også bare nogle øreringe, som jeg ville købe i f.eks. glitter - spørgsmålet er bare hvordan de skal se ud..

har du prøvet det der lak-halløjsa man sprayer i inden man krøller?? man kan få det ved frisøren

Anmeld

19. august 2013

sismofutten

piap skriver:

wauw hvor er du smuk

vi skal til bryllup her den 7.9.13 og havde samme problem med håret så jeg gik på you tube og fandt nogle ret nemme håropsætninger..

med hensyn til smykker vil jeg nok kun tage øreringe på til sådan en smuk kjole

Tak for de rosende ord

Jamen, det var da en god ide med Youtube - der skal jeg lige ind og lurer i aften
Smid gerne nogle links, hvis du har nogle gode nogle

Og ja, så er spørgsmålet bare hvilke øreringe

Men tak for svar

Anmeld

19. august 2013

sismofutten

gædde/gitte skriver:

har du prøvet det der lak-halløjsa man sprayer i inden man krøller?? man kan få det ved frisøren

Nej, det har jeg ikke - det må jeg da lige undersøge - det virker?

Anmeld

19. august 2013

gædde/gitte

sismofutten skriver:

Nej, det har jeg ikke - det må jeg da lige undersøge - det virker?

ja for det er noget med at "lakken" kommer ind imellem hårstråene og binder håret sammen i krøllen ..eller noget i den duer......... min veninde er frisør

Anmeld

19. august 2013

sismofutten

gædde/gitte skriver:

ja for det er noget med at "lakken" kommer ind imellem hårstråene og binder håret sammen i krøllen ..eller noget i den duer......... min veninde er frisør

Tak - det vil jeg kigge på

Anmeld

19. august 2013

Zelinasmor

sismofutten skriver:

Hej piger,

Jeg ville kun vælge øreringe til den smukke kjole. Et par STORE ørestikkers - enten nogle med sten eller store perler i hvid. Det ville passe så godt til. Ville ikke vælge øreringe der hænger. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.