Igår var igår - Idag er en god dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
4 svar
4 synes godt om
19. august 2013

MorDk

...det har jeg ihvertfald besluttet!

Igår havde vi bare en "frygtelig" søndag. Vores søn på knapt 3 år var praktisk talt umulig HELE dagen  Vi havde en indedag (det duer han ikke til og det ved vi jo godt) Men nogle gange vil vi altså også gerne bare lave INGENTING! Så vi var hjemme og vi fortrød det jo sidst på aftenen... vi kunne jo bare have taget ud 1 par timer.

Han var højtråbende. Han var konstant ude efter lillesøster. Han hørte IKKE efter og pylrede over ingenting. Vi prrøvede alt og ingenting. Han skreg og hylede da han ikke måtte se mere Ramasjang. Jeg slukkede fordi han alligevel bare tumlede rund i sofaen... og ja jeg kunne blive ved. Jeg var parat til at snuppe det første fly igår... og så bare rejse VÆK sammen med min kæreste.  Kender I de dage? Suk!

Imorges fortsatte han... men jeg valgte ikke at lade mig gå på af det. Til gengæld havde min kæreste ikke noget tålmodighed. Heldigvis fik jeg vendt situationen så han var glad og alle sagde pænt farvel inden han skulle i Børnehave. SUK. Er alene med ungerne i aften... men det skal nok gå altsammen! Jeg er positiv! Idag er en god dag! Igår var igår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

...det har jeg ihvertfald besluttet!

Igår havde vi bare en "frygtelig" søndag. Vores søn på knapt 3 år var praktisk talt umulig HELE dagen  Vi havde en indedag (det duer han ikke til og det ved vi jo godt) Men nogle gange vil vi altså også gerne bare lave INGENTING! Så vi var hjemme og vi fortrød det jo sidst på aftenen... vi kunne jo bare have taget ud 1 par timer.

Han var højtråbende. Han var konstant ude efter lillesøster. Han hørte IKKE efter og pylrede over ingenting. Vi prrøvede alt og ingenting. Han skreg og hylede da han ikke måtte se mere Ramasjang. Jeg slukkede fordi han alligevel bare tumlede rund i sofaen... og ja jeg kunne blive ved. Jeg var parat til at snuppe det første fly igår... og så bare rejse VÆK sammen med min kæreste.  Kender I de dage? Suk!

Imorges fortsatte han... men jeg valgte ikke at lade mig gå på af det. Til gengæld havde min kæreste ikke noget tålmodighed. Heldigvis fik jeg vendt situationen så han var glad og alle sagde pænt farvel inden han skulle i Børnehave. SUK. Er alene med ungerne i aften... men det skal nok gå altsammen! Jeg er positiv! Idag er en god dag! Igår var igår.

Anmeld

19. august 2013

Moma

De dage har vi allesammen. Det vigtigste er, at du har besluttet, at i dag bliver en GOD DAG. Så skal det nok blive det.

Anmeld

19. august 2013

spj

Hvor er jeg altså glad for at høre, at det ikke bare var os der havde en dårlig dag.
Det du beskriver lyder fuldstændig som hjemme hos os i går. Bare lige bortset fra, at vi faktisk var ude i et par timer og her er det så bare storesøster og lillebror.
Hun var også hele tiden efter lillebror, hørte ikke efter og alt var bare galt. Inden dagen var omme havde hun fået 2 time out, som vi bruger yders sjællent og det plejer at hjælpe med en også går der meget lang tid før vi må bruge det igen.
Men i går var håbløs.

Anmeld

19. august 2013

raca

jeg har 2 børn der ikke kan være inden for en hel dag.. så det er vi ALDRIG.. jeg bliver også selv bims af at være indefor.. vi har prøvet det virker ikke.. så derfor tilretteligger vi altid dagen sådan at vi kommer ud.  bare en 1time.. også selvom det regner, sner eller stormer.

eller bliver ungerne simpelt hen ikke løbet træt, særligt den ene har brug for fysisk aktivitetet.. men det er så også barnet der glad og gerne cykler mellem 16-27 km på en dag. i en alder af 7 år.  eller tager en rask løbetur på et par km.. bare forde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.