Hvor mange inviterer i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor mange bliver i når i holder børnefødselsdag for familien incl. jer selv og fødselsdagsbarnet.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.705 visninger
27 svar
1 synes godt om
19. august 2013

FruStolpe

Fejl i afstemningen. Der skulle stå 31-35

Jeg sidder og er så småt gået igang med at planlægge Isabellas 3 års fødselsdag, -super hyggeligt

Men antallet af gæster slår mig som værende meget stort. Vi inviterer kun nærmeste familie -altså forældre, søskende m. familie og det ene sæt older hun har tilbage.

Vi bliver 32

Jeg er i chok, hvor mange er i andre når i holder fødselsdag ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Hjaltesmor

Vi plejer også at invitere ca. 30 og kommer som regel så til at være ca. 25.

Heldigvis ligger det, så vi kan holde det udendørs, og vi forsøger så at begrænse os til boller og kage.

Anmeld

19. august 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi plejer at være alt mellem 8-20 og når vi holder alm børnefødselsdag. Tit vælger vi at holde over 2 omgange, da det er lidt mere overskueligt. 

Menuen afhænger af hvor mange vi bliver. Det ka være alt fra boller og kage til kaffe, til stor lækker aftensmads bord, med steg og hvad dertil høre! Vh stine

Anmeld

19. august 2013

Tip!

Jeg har stemt 11-15.. Men.. Jeg deler det op.. Mine forældre kan ikke døje synet af hinanden og for at min søn får en god oplevelse, har jeg altid delt det op.. Min mor, papfar, brødre og mormor den ene dag, min far og hans kæreste, min halvbror, min søster og hendes mand den anden dag.. 

Det hænger meget bedre sammen sådan og så har vi heller ikke plads til så mange på en gang herhjemme  

i år skal det ene hold komme til brunch det andet til aftensmad.. Self også med kage..  

Anmeld

19. august 2013

Kløver

Jeg sidder og er så småt gået igang med at planlægge Isabellas 3 års fødselsdag, -super hyggeligt

Men antallet af gæster slår mig som værende meget stort. Vi inviterer kun nærmeste familie -altså forældre, søskende m. familie og det ene sæt older hun har tilbage.

Vi bliver 32

Det er lidt forskelligt her, og holder det ofte af flere omgange, skulle alle komme, kunne vi blive op til ca 15 personer i nærmeste familie

Farmor og farfar
Onkel 1 og onkel 2
Bedstemor og bedstefar
Mormor og morfar
Moster og onkel
Moster
Oldemor og oldefar
Oldemor og oldefar

Vi kunne sagtens have flere med som mine mostre og mine halvsøskende, men det er mest ved runde fødselsdage, og ikke hver gang de kommer med   har stemt 16 til 20 da vi indimellem har flere med alt efter hvorDan og hvorledes, vi holder det så ofte af et par omgange men har snakket om at invitere så alle kommer på samme tid  

Anmeld

19. august 2013

Monski

FruStolpe skriver:

Vi bliver 32

Vi er 11 hver gang
Mig, David og Anthon
Mormor og morfar
Moster + kæreste
Onkel + kæreste
Oldemor
Davids far (hans mor arbejder altid)

Men Anthon holder jo så også hos sin far hvor de ca er det samme antal

Anmeld

19. august 2013

MorDk

Vi har en stor familie. Og i år orker vi ikke dele det op. For så skal det gøres 2 gange. Vi slår ungernes fødselsdage sammen og der er inviteret mellem 35-40 mennesker.

Anmeld

19. august 2013

MikeyMike & Mor

Vi bliver over 40 til Mikes fødselsdag hvert år. 

Anmeld

19. august 2013

Carina:-)

Hvis vi skulle int alle de næremste ville vi blive omkring 50

MEN det gør vi ikke -Vi har sorteret og tager kun 

Moster

Farmor 

Farfar 

og så os selv -så vi bliver fast 14 hvert år,og det er rigeligt

Anmeld

19. august 2013

Aabye

vi bliver altid 20...

Men jeg har også skåret det totalt ind til benet fordi jeg ikke GIDER at der kommer 30-40 stykker :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.