Flytte med børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
2 svar
1 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

Åh mit hjerte det bløder ligenu... Det er sådan at vi har en pige på 3 og står og skal flytte til et andet område. Vi har købt huset der dog lige skal gøres lidt i stand inden vi kan flytte.

Vores pige er en forsigtig pige og har haft det svært med at starte i børnehaven, men nu ser det ud til at hun endelig har fundet nogle stykker at lege sammen med og så skal hun flytte igen og starte forfra. Jeg synes det er virkelig svært som bekymret mor ligenu, jeg er bange for hvordan det skal gå... Hvad nu hvis vi ikke kan finde os tilrette det nye sted og vi kommer til at savne vores gamel område.... Åh er der nogle der har nogle gode råd....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

C-Dog

Jo mere ængstelig du er, jo større er chancen for at din datter også bliver det. Så få optimismen frem og sig SELFØLGELIG får hun venner, hun er sød og sjov og fantastisk og det skal børnene nok se når de lære hende at kende. Og Selfølgelig kommer i til at elske det nye område, forandring fryder! :-D ;-)

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

C-Dog skriver:

Jo mere ængstelig du er, jo større er chancen for at din datter også bliver det. Så få optimismen frem og sig SELFØLGELIG får hun venner, hun er sød og sjov og fantastisk og det skal børnene nok se når de lære hende at kende. Og Selfølgelig kommer i til at elske det nye område, forandring fryder! :-D ;-)

Ja jeg ved det. Det er bare svært når bekymringerne bliver så store. nu har jeg skrevet til kommunen for at hører lidt om den børnehvae hun nok kommer til at gå i - for at hører om hvor mange piger der er på hendes alder. Vi flytter på landet, så min frygt er hvis der ikke er nogen lige på samme alder. Kan nemlig se at dem hun fungere med ikke er ældre end hende selv nemlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.