Hjææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
3 synes godt om
19. august 2013

Anonym trådstarter

kære alle sammen.

Jeg er en ung mor på 21år, min datter bliver 1 år om knap 2 mdr, min kæreste/hendes far er 30år og har ved siden af to børn på 6 og 8 år (som er her hver anden weekend)

Vi har det super dejligt sammen, jeg elsker ham og elsker endnu mere at være mor far og barn! 

Vi har altid talt om at have 2 børn sammen, men at der skulle være 3-5år i mellem. Tingene har ændret sig, og jeg har inderligt lyst til at begynde nu, han vil også :p

MEN! vil vores datter føle sig svigtet? Vil hun have gavn af en søster/bror? 

Åhh har virkelig brug for at hører gode og dårlige erfaringer med to børn så tæt op af hinanden ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

Anonym trådstarter

19. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

kære alle sammen.

Jeg er en ung mor på 21år, min datter bliver 1 år om knap 2 mdr, min kæreste/hendes far er 30år og har ved siden af to børn på 6 og 8 år (som er her hver anden weekend)

Vi har det super dejligt sammen, jeg elsker ham og elsker endnu mere at være mor far og barn! 

Vi har altid talt om at have 2 børn sammen, men at der skulle være 3-5år i mellem. Tingene har ændret sig, og jeg har inderligt lyst til at begynde nu, han vil også :p

Åhh har virkelig brug for at hører gode og dårlige erfaringer med to børn så tæt op af hinanden ?

Jeg har en veninde der har to med 14 måneders mellemrum mener jeg, og de har SÅ meget gavn af hinanden! De leger altid sammen, og skændes og slås, men tror absolut ikke at nogen af dem føler svigt

Anmeld

19. august 2013

skatja

herhjemme har vi noah på 3 år og gry på 4

dog er gry fars pige og er her kun hver anden weekend. der er 11 mdr imellem dem, men vi har kun oplevet gode ting ved det. de har rigtig tigtig meget glæde af hinanden og nu hvor vi skal flytte om 14 dage så har de besluttet at de vil dele værelse, fordi de alligevel altid leger og sover sammen. alt herhjemme bliver delt. og de weekender hvor gry ikke er her, gemmer noah faktisk noget af hans fredagsslik til hun kommer, af egen fri vilje.

jeg tvivler på at i fortryder det.

udover det så tænk på hvor dejligt det er at få baby tiden "overstået" jeg tænker ble skift osv. de kan måske hjælpe hinanden til at finde hyggen i at komme på toilettet osv. de kan dele det. dog er jeres barn jo lidt ældre men så kan den hjælpe lidt og vise lille søster/bror hvordan man gør. 

jeg tror det bliver rigtig hyggeligt for jer alle

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

skatja skriver:

herhjemme har vi noah på 3 år og gry på 4

dog er gry fars pige og er her kun hver anden weekend. der er 11 mdr imellem dem, men vi har kun oplevet gode ting ved det. de har rigtig tigtig meget glæde af hinanden og nu hvor vi skal flytte om 14 dage så har de besluttet at de vil dele værelse, fordi de alligevel altid leger og sover sammen. alt herhjemme bliver delt. og de weekender hvor gry ikke er her, gemmer noah faktisk noget af hans fredagsslik til hun kommer, af egen fri vilje.

jeg tvivler på at i fortryder det.

udover det så tænk på hvor dejligt det er at få baby tiden "overstået" jeg tænker ble skift osv. de kan måske hjælpe hinanden til at finde hyggen i at komme på toilettet osv. de kan dele det. dog er jeres barn jo lidt ældre men så kan den hjælpe lidt og vise lille søster/bror hvordan man gør. 

jeg tror det bliver rigtig hyggeligt for jer alle

Tusind tusind tak for dit svar, det hjalp virkelig meget. 

Anmeld

19. august 2013

LilleSmølf

Anonym skriver:

kære alle sammen.

Jeg er 14 måneder ældre end min lillebror og vi er SÅ tætte. Det bedste mine forældre nogensinde har gjort for mig var at få ham så hurtigt efter.

Så jeg er sikker på at hun i det store og hele vil nyde at have en lillebror eller lillesøster hun er så tæt på, da de vil dele mange flere ting end hvis hun er en del ældre

Anmeld

19. august 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

kære alle sammen.

Der er 14 måneder i mellem mine guldklumper det første ½ år havde de ikke så meget glæde af hinanden. Men efter den bette blev lidt mere tryg ved at mosle rundt på gulvet og lidt mobil, så nyder de hinandens selskab.
De elsker at lege og tumle sammen. Det kan godt ende i skænderi og slåskamp i ny og næ, men det hører sig til, de er jo søskende og begge med et stort temperament

Jeg fortryder i hvert fald ikke den dag i dag at vi valgte at få dem så tæt på hinanden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.