Han vil gerne sove ved os.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
6 synes godt om
19. august 2013

AnneMaria

Min søn har sovet i hans egne seng altid. Når han får hans lur om dagen, får han nogen gange lov til at sove i vores seng med mig, eller alene. Han sover fra 23 - 08 uden at vågne. Han er dog begyndt at vågne omkring kl 6, hvor han græder indtil han kommer over i vores seng.... og så sov han videre indtil kl 8.

Efter det er stået på i en uges tid, og nu er han begyndt hver dag at græde og vil over i vores seng, tidligere og tidligere... i nat var den 3 da han kom over i vores seng....

what to do?? for til sidst ender det jo bare med at han kun vil sove ved os hele natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2013

modesty

AnneMaria skriver:

Min søn har sovet i hans egne seng altid. Når han får hans lur om dagen, får han nogen gange lov til at sove i vores seng med mig, eller alene. Han sover fra 23 - 08 uden at vågne. Han er dog begyndt at vågne omkring kl 6, hvor han græder indtil han kommer over i vores seng.... og så sov han videre indtil kl 8.

Efter det er stået på i en uges tid, og nu er han begyndt hver dag at græde og vil over i vores seng, tidligere og tidligere... i nat var den 3 da han kom over i vores seng....

what to do?? for til sidst ender det jo bare med at han kun vil sove ved os hele natten...

Hvor gammel er han?

Anmeld

19. august 2013

AnneMaria

modesty skriver:

Hvor gammel er han?

han er 10 mdr

Anmeld

19. august 2013

modesty

AnneMaria skriver:

han er 10 mdr

Det lyder som separationsangst. Det kan give sig til kende på forskellige måder, bl.a. at barnet kan blive meget mor/far-sygt, også om dagen. Og at barnet vil sove med forældrene om natten er helt normalt. Det ligger typisk omkring 9-10 mdr.

Min søn vågnede hver nat mellem 1-3 og ville IKKE falde til ro før han lå ved siden af mig i dobbeltsengen. Så det fik han lov til, hver nat i cirka en måned. Og så gik det over af sig selv.

Giv ham den tryghed han har behov for, vil være mit råd.

Anmeld

19. august 2013

AnneMaria

modesty skriver:

Det lyder som separationsangst. Det kan give sig til kende på forskellige måder, bl.a. at barnet kan blive meget mor/far-sygt, også om dagen. Og at barnet vil sove med forældrene om natten er helt normalt. Det ligger typisk omkring 9-10 mdr.

Min søn vågnede hver nat mellem 1-3 og ville IKKE falde til ro før han lå ved siden af mig i dobbeltsengen. Så det fik han lov til, hver nat i cirka en måned. Og så gik det over af sig selv.

Giv ham den tryghed han har behov for, vil være mit råd.

okay det vil jeg så gøre

tak for dit svar

Anmeld

19. august 2013

Sujan

AnneMaria skriver:

Det har vi også prøvet da min datter var omkring er år... Vi gav hende lov til at komme over i sengen.. Lagde hende nogle gange tilbage i hendes egen seng efter et par timer, hvor hun så sov videre.. Efter 2-3 uger gik det over af sig selv.

Anmeld

19. august 2013

Svenne

Det har vi også oplevet i perioder.
Vi lod ham sove i vores seng. Det gik over af sig selv igen og det var ikke noget problem at få ham i egen seng igen

Anmeld

19. august 2013

serinasmor

Det går over igen

Bliv ved at putte ham i egen seng så stopper det på et tidspunkt

Vi har altid ladet Serina komme ind i løbet af natten hvis hun havde behov - det var den måde hun og vi andre fik mest mulig søvn det kannok tælles på 1 hånd hvor mange gange det har drejet søg om det sidste 1,5-2 år men inden da var det i perioder hver nat og perioder slet ikke

Anmeld

19. august 2013

EnSødMor

Som de andre siger, det er ganske normalt. Netop fordi de er i seperationangst perioden. Vi lod vores pige sove inde hos os i ca en måned, for jeg ville hende kun det bedste, så jeg gav hende lov til at ligge inde hos os... ;-)) Det går over igen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.