Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja. skriver: Shaha kan se det for mig og det lyder som herhjemme , han er krøllet og jeg er glat Jeg har eks. tjek på samtlig skuffer i køkkenet og har navne til dem (sakseskuffen, skærebrætsskuffen, grydeskuffen ovs ovs nu skal du ikke tro jeg er helt unormal, kun lidt haha) hvor imod manden mener det bare kan kastes ned i første bedste skuffe han ser Men mon ikke det er det der gør os så gode, at vi er hinandens modsætninger, han får mig til at slappe liiiiiidt af med mine lister og kontrol af ting og jeg lære ham lidt om orden
Shaha kan se det for mig og det lyder som herhjemme , han er krøllet og jeg er glat Jeg har eks. tjek på samtlig skuffer i køkkenet og har navne til dem (sakseskuffen, skærebrætsskuffen, grydeskuffen ovs ovs nu skal du ikke tro jeg er helt unormal, kun lidt haha) hvor imod manden mener det bare kan kastes ned i første bedste skuffe han ser Men mon ikke det er det der gør os så gode, at vi er hinandens modsætninger, han får mig til at slappe liiiiiidt af med mine lister og kontrol af ting og jeg lære ham lidt om orden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Vi lyder meget ens altså bare omvendt:-D
Vi lyder meget ens altså bare omvendt:-D
Tanja. skriver: haha ja enlig
haha ja enlig
Tauf skriver: Det er tim at beskytte hans bandage mod vand, skidt og snavs
Det er tim at beskytte hans bandage mod vand, skidt og snavs
Åååååååh ja. Nu forstår jeg det
Rigtig godt fundet på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128