Hvilket legetøj hitter hos jeres 1,5 årige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.066 visninger
15 svar
6 synes godt om
18. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hejhej 

Ida på knap 19 måneder keeeeeeder sig hjemme i weekenderne og på hendes fridage. Hun har masser af legetøj - men gider faktisk ikke lege med det. 

Det eneste der hitter herhjemme er hendes dukker, klapvognen og barnevognen og det er alligevel kun i perioder. 

Hun er en pige med krudt i røven og altid på farten. Jo vildere, jo bedre. 

Hvad hitter hos jer af legetøj? Og har I nogle forslag til hvad der måske kunne interessere min pige? 

På forhånd tak og god aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

serinasmor

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hejhej 

Ida på knap 19 måneder keeeeeeder sig hjemme i weekenderne og på hendes fridage. Hun har masser af legetøj - men gider faktisk ikke lege med det. 

Det eneste der hitter herhjemme er hendes dukker, klapvognen og barnevognen og det er alligevel kun i perioder. 

Hvad hitter hos jer af legetøj? Og har I nogle forslag til hvad der måske kunne interessere min pige? 

scooter - gynge og rutsjebane + sandkasseting ( i må afsted på legeplads )

ellers var legemad et hit (og meget af det )

Anmeld

18. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

serinasmor skriver:

scooter - gynge og rutsjebane + sandkasseting ( i må afsted på legeplads )

ellers var legemad et hit (og meget af det )

Det har hun alt sammen  Hun har en Wheely Bug og en prinsessebil  til indendørsbrug. Rutchebane, gynge sandkasse osv er udenfor 

Anmeld

18. august 2013

MikeyMike & Mor

Hejhej 

Min dreng er normalt også en med fart på, han kan simpelthen ikke sidde stille. Men modellervoks er lige sagen! han kan bruge flere timer på det herhjemme. Ellers at male med vandfarver, selvom det ikke har noget med legetøj som sådan at gøre. 

Ellers elsker han fjernstyret biler og legetøj der kan styres

Anmeld

19. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

MikeyMike & Mor skriver:

Min dreng er normalt også en med fart på, han kan simpelthen ikke sidde stille. Men modellervoks er lige sagen! han kan bruge flere timer på det herhjemme. Ellers at male med vandfarver, selvom det ikke har noget med legetøj som sådan at gøre. 

Ellers elsker han fjernstyret biler og legetøj der kan styres

Tror ikke Ida vil kunne forstå at man ikke må spise modellervoks 

Anmeld

19. august 2013

MikeyMike & Mor

Tror ikke Ida vil kunne forstå at man ikke må spise modellervoks 

Haha, det forstod Mike heller ikke i starten. Men heldigvis smager det grimt, og han fik sutten i når han legede med det i begyndelsen. I dag er det nærmest hans bedste eje  

Anmeld

19. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

MikeyMike & Mor skriver:

Haha, det forstod Mike heller ikke i starten. Men heldigvis smager det grimt, og han fik sutten i når han legede med det i begyndelsen. I dag er det nærmest hans bedste eje  

Okay, jamen så kunne det da være vi skulle få det afprøvet 

Anmeld

19. august 2013

babyonboard

Her hjemme elsker min datter at tegne. Har købt en scrap bog med blanke sider og nogle farveblyanter, og hun elsker det. hun kan normalt ikke sidde stille med npr hun tegner er hun fuldstændig opslugt af det. 

Anmeld

19. august 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

babyonboard skriver:

Her hjemme elsker min datter at tegne. Har købt en scrap bog med blanke sider og nogle farveblyanter, og hun elsker det. hun kan normalt ikke sidde stille med npr hun tegner er hun fuldstændig opslugt af det. 

Ida vil også rigtig gerne tegne. i 2 min. Så er det ikke sjovt mere fordi man ikke må spise farverne 

Anmeld

19. august 2013

Clisolka

Hejhej 

Feernes støvlehus og mølle hittede rigtig meget hos Isabella - og gør det stadig  Hun elsker sine feer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.