Nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2013

Hjulben

Mig og min kæreste går imorgen igang med pb, men af en eller anden grund er jeg nervøs for at jeg ikke kan blive gravid!? Og det ville virkelig være det værste! Er det normalt at føle sådan, når man ikke engang er gået igang endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

modesty

Amanda91 skriver:

Mig og min kæreste går imorgen igang med pb, men af en eller anden grund er jeg nervøs for at jeg ikke kan blive gravid!? Og det ville virkelig være det værste! Er det normalt at føle sådan, når man ikke engang er gået igang endnu?

Ja, det er normalt at føle sådan.  Og nej, det ville ikke være det værste. Hvis du ikke kan blive gravid på naturlig vis (hvilket du højst sandsynligt kan), så er der adskillige måder du kan blive hjulpet på. Så tag en dyb indånding og slap af - det skal nok gå, på den ene eller den anden måde.

Anmeld

19. august 2013

Bettina90

Amanda91 skriver:

Tror det er helt normalt  Jeg var i hvert fald også overbevist om at jeg ikke kunne få børn, men nu er jeg altså gravid 

Anmeld

19. august 2013

Pcokate

Amanda91 skriver:

Medierne fortæller tit om det og mange i ens omgangskreds har jo også netop problemet med barnløshed. Så det er helt naturligt at være nervøs. Men det er ikke nødvendigvis et problem for dig. Så prøv att bare nyd jeres projekt og husk at det er normalt at det kan tage op til er år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.