Stolt af mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

Kløver

Janne T. skriver:

Haha sorry Er sikker på du er meget intelligent

He he det ok, ved godt man ikke måler alm viden ud fra iq og det bare er en måde, er jo også forskellige intelligenser, men til gengæld bla pga mit sygdom hvor jeg bliver hurtigt træt husker jeg ringe og derfor ikke ved nær så meget om alm ting man skal huske og er en dør til matematik og regning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Kløver

Mom skriver:

Dejligt for dig

Men ikke dermed sagt jeg er klog, viden er jo langt langt mere end iq teste synes bare stadig det var fint

Anmeld

18. august 2013

StudPsyk

Maja84 skriver:

Men ikke dermed sagt jeg er klog, viden er jo langt langt mere end iq teste synes bare stadig det var fint

Det er det bestemt også!

Anmeld

18. august 2013

Maja88

Jeg fik 113 på mensas.. er total stolt af mig selv.. for er sku absolut ikke logisk tænkende med figurer 

Anmeld

18. august 2013

Moma

Flot resultat! 

Men uh jeg tør ikke få lavet en IQ test, tænk hvis jeg fik papir på, at jeg er uintelligent 

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Maja88 skriver:

Jeg fik 113 på mensas.. er total stolt af mig selv.. for er sku absolut ikke logisk tænkende med figurer 

Ikke taget mensas i flere år, måske jeg skulle prøve, bare for træt nu

Super flot gået

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Moma skriver:

Flot resultat! 

Men uh jeg tør ikke få lavet en IQ test, tænk hvis jeg fik papir på, at jeg er uintelligent 

Høj iq siger ikke nødvendigvis man er klog man kan jo have forskellige intelligenser så længe man bare ligger i normalområdet

Anmeld

18. august 2013

Moar2011

Maja84 skriver:

Her http://www.test-my-iq.com/

Har du givet 50kr

Anmeld

18. august 2013

Kløver

Storms-Mor skriver:

Har du givet 50kr

Ja men vidste ikke det var så dyrt før bagefter og delte så koden med en anden så vi fik 2 for en pris

Anmeld

18. august 2013

twinny

Moma skriver:

Flot resultat! 

Hahaaha. 

Jeg har tænkt det samme. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.