Endelig!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
9 svar
16 synes godt om
18. august 2013

AnthonsMor

Ja.. Ååååh!
Endelig - efter 3 måneders kamp nød Anthon i dag et bad på 10 minutter uden noget der lignede gråd! Åh jeg kan slet ikke få armene ned igen!!

Og i skal da ikke snydes for et billede af min badefis
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

LinLin

Martsbaby skriver:

Ja.. Ååååh!
Endelig - efter 3 måneders kamp nød Anthon i dag et bad på 10 minutter uden noget der lignede gråd! Åh jeg kan slet ikke få armene ned igen!!

Nårh hvor er han sød

Min Adam på næsten tre år kan godt lide bad men han skriger bare han får skyllet hår

Anmeld

18. august 2013

AnthonsMor

LinLin skriver:

Nårh hvor er han sød

Min Adam på næsten tre år kan godt lide bad men han skriger bare han får skyllet hår

Jeg skyllede også kun håret med den klud jeg har i hænderne - bare for at undgå skrigeriet, men det var bare den spand der, som skulle til

Han er super dejlig, og nu vil jeg træne bad med ham hver dag, så han kan komme til at lide det, og vi skal snart i svømmehal for første gang

Anmeld

18. august 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Ja.. Ååååh!

årh hvor er han kær.

hvor længe har han kunne sidde selv? sidder han også i højstol

Anmeld

18. august 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

årh hvor er han kær.

hvor længe har han kunne sidde selv? sidder han også i højstol

Han sidder ikke HELT selv.. tog bare armene op fra spanden da min kæreste kom for at tage billede
Ellers havde jeg fat i hans ene arm

Ja han sidder 5 minutter om dagen i højstol, men jeg synes ikke den er særlig god, så jeg glæder mig til vi får bøjlen til vores trip trap hjem, har en IKEA stående nu..

Anmeld

18. august 2013

1990h

Martsbaby skriver:

Han sidder ikke HELT selv.. tog bare armene op fra spanden da min kæreste kom for at tage billede
Ellers havde jeg fat i hans ene arm

Ja han sidder 5 minutter om dagen i højstol, men jeg synes ikke den er særlig god, så jeg glæder mig til vi får bøjlen til vores trip trap hjem, har en IKEA stående nu..

Når okihi hi bare fordi jeg selvgår og spekulere i hvornår de egentlig begynder at sidde selv på gulvet og sådan.

Ja vi har også trip trap det kvali

Anmeld

19. august 2013

Eliza

Åh hvor kender det Her var det en plast kop der vendte stemningen 

Han tømmer badekaret med den, og det hitter nok til at jeg kan nå at vaske haM. Ja faktisk vil han helst ikke op nu 

Anmeld

19. august 2013

Monski

Martsbaby skriver:

Ja.. Ååååh!

Åååååååh hvor er han sød

Anmeld

19. august 2013

AnthonsMor

1990h skriver:

Når okihi hi bare fordi jeg selvgår og spekulere i hvornår de egentlig begynder at sidde selv på gulvet og sådan.

Ja vi har også trip trap det kvali

Først mellem 6-8 måneder

Anmeld

19. august 2013

AnthonsMor

Eliza skriver:

Åh hvor kender det Her var det en plast kop der vendte stemningen 

Han tømmer badekaret med den, og det hitter nok til at jeg kan nå at vaske haM. Ja faktisk vil han helst ikke op nu 

Jeg glæder mig til den dag hvor han faktisk skælder ud over, at jeg tager ham op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.