Bruger I hætten på flyverdragten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger I hætten på flyverdragten?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

545 visninger
4 svar
6 synes godt om
18. august 2013

modesty

Hej alle,

min søn er 22 mdr. og jeg er i gang med at finde en flyverdragt til ham. Har fundet en brugt i rigtig god stand til næsten ingen penge.

Hætten mangler. Sidste vinter brugte min søn overhovedet ikke hætten på hans flyverdragt, til sidst knappede jeg den af og lagde den i skuffen.

Ændrer det så når de bliver større? Eller bruger man stadig ikke hætten?

(hvis I kun har brugt den ganske få gange, eller har brugt den, men synes den kan undværes - så stem nej)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

serinasmor

modesty skriver:

Hej alle,

min søn er 22 mdr. og jeg er i gang med at finde en flyverdragt til ham. Har fundet en brugt i rigtig god stand til næsten ingen penge.

Hætten mangler. Sidste vinter brugte min søn overhovedet ikke hætten på hans flyverdragt, til sidst knappede jeg den af og lagde den i skuffen.

Ændrer det så når de bliver større? Eller bruger man stadig ikke hætten?

(hvis I kun har brugt den ganske få gange, eller har brugt den, men synes den kan undværes - så stem nej)

Havde glemt at læse det sidste ... vi har kun brugt hætten nogle gange, men den kan SAGTENS undværes - fik ikke stemt nej .. Hun har/får ikke hætten med i børnehave.. Så vi har kun brugt den hvis hun selv har fået øje på den i skuffen eller de dage hvor der har været VIRKELIG koldt...

En hætte på flyverdragten slutter ikke tæt nok om ørerne (synes jeg) i forhold til en elefanthue.. Herudover er der faren ved at den kan hænge fast og ikke bare lige hopper af flyverdragten.. der har været flere sager med kvælningsuheld de seneste år...

Anmeld

18. august 2013

Nea85

Vi brugte ikke hætten hverken sidste eller forrige år, og jeg regner heller ikke med, at den skal bruges i år..

Anmeld

18. august 2013

B&J

vi bruger en hætten i en flyverdragt, han har næsten altid elefandt hue på hvis ikke en hue fordi der er lidt lunt

Anmeld

18. august 2013

Lone Jakobsen

ja jeg bruger hætten.

der er dage hvor vinden er meget koldt eller der kommer rigtigt meget sne/islag eller sjap..... så er det rart at kunne trække den (ofte vandtætte) hue, op over den alm. hue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.