Hey piger.
Jeg er simpelthen forvirret over alt det æl halløj.
Jeg stoppede med mine ppiller sidste mdr. Fik mens den 18. Juli. Og havde så æl den 27. Juli. Med æl test samt jeg kunne mærke jeg havde æl.
Fik så mens igen den 9. August. Og ud fra beregninger skulle jeg have æl enten igår eller idag. Men intet at mærke og heller ej en positiv æl test.

Jeg har tænkt mig at fortsætte med at teste med æl test. Men har på fornemmelsen at jeg ikke får en positiv test

Da jeg stoppede med ppiller med vores første barn stoppede jeg i marts 2010 og havde æl smerter første mdr. Men fik så ikke æl smerter før i sep 2010 igen. Det var så der vi blev gravide med vores første. Vi havde forsøgt at blive gravide fra juli2010. Så vi forsøgte i 3 mdr inden den var der. Men synes at det er mærkeligt at jeg mærker æl første gang efter ppillestop men ikke efterfølgende. Kan jeg risikere at jeg først kan blive gravid om et halvt år ligesom sidst? Ved godt kroppen kan komme ud af kurs pga ppiller men synes bare det er underligt jeg så har æl den første mdr.
Kan jeg have æl uden at få en positiv test? Når jeg nu har testet positivt på en æl test i sidste mdr.?
Hvis man godt kan have æl uden at kunne test positivt på N æl test. Hvornår ved jeg så at vi skal have sex?
Undskyld hvis det blev rodet. Men håber i forstår hvad jeg mener.
Anmeld