Hjælp til æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Hey piger.
Jeg er simpelthen forvirret over alt det æl halløj.

Jeg stoppede med mine ppiller sidste mdr. Fik mens den 18. Juli. Og havde så æl den 27. Juli. Med æl test samt jeg kunne mærke jeg havde æl.
Fik så mens igen den 9. August. Og ud fra beregninger skulle jeg have æl enten igår eller idag. Men intet at mærke og heller ej en positiv æl test.
Jeg har tænkt mig at fortsætte med at teste med æl test. Men har på fornemmelsen at jeg ikke får en positiv test

Da jeg stoppede med ppiller med vores første barn stoppede jeg i marts 2010 og havde æl smerter første mdr. Men fik så ikke æl smerter før i sep 2010 igen. Det var så der vi blev gravide med vores første. Vi havde forsøgt at blive gravide fra juli2010. Så vi forsøgte i 3 mdr inden den var der. Men synes at det er mærkeligt at jeg mærker æl første gang efter ppillestop men ikke efterfølgende. Kan jeg risikere at jeg først kan blive gravid om et halvt år ligesom sidst? Ved godt kroppen kan komme ud af kurs pga ppiller men synes bare det er underligt jeg så har æl den første mdr.
Kan jeg have æl uden at få en positiv test? Når jeg nu har testet positivt på en æl test i sidste mdr.?
Hvis man godt kan have æl uden at kunne test positivt på N æl test. Hvornår ved jeg så at vi skal have sex?

Undskyld hvis det blev rodet. Men håber i forstår hvad jeg mener.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen?

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Hmm

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Den får lige en opper mere. Kan det virkelig passe at der ingen der kan svare bare noget af det?

Anmeld

19. august 2013

Hollypigen

Anonym skriver:

Den får lige en opper mere. Kan det virkelig passe at der ingen der kan svare bare noget af det?

Hej ville bare sige at man godt kan have æl uden en positiv test, jeg kan ikke få positive test har prøvet clearblue de alm men intet virker

Anmeld

19. august 2013

asff

Anonym skriver:

Hey piger.
Jeg er simpelthen forvirret over alt det æl halløj.

Jeg stoppede med mine ppiller sidste mdr. Fik mens den 18. Juli. Og havde så æl den 27. Juli. Med æl test samt jeg kunne mærke jeg havde æl.
Fik så mens igen den 9. August. Og ud fra beregninger skulle jeg have æl enten igår eller idag. Men intet at mærke og heller ej en positiv æl test.
Jeg har tænkt mig at fortsætte med at teste med æl test. Men har på fornemmelsen at jeg ikke får en positiv test

Da jeg stoppede med ppiller med vores første barn stoppede jeg i marts 2010 og havde æl smerter første mdr. Men fik så ikke æl smerter før i sep 2010 igen. Det var så der vi blev gravide med vores første. Vi havde forsøgt at blive gravide fra juli2010. Så vi forsøgte i 3 mdr inden den var der. Men synes at det er mærkeligt at jeg mærker æl første gang efter ppillestop men ikke efterfølgende. Kan jeg risikere at jeg først kan blive gravid om et halvt år ligesom sidst? Ved godt kroppen kan komme ud af kurs pga ppiller men synes bare det er underligt jeg så har æl den første mdr.
Kan jeg have æl uden at få en positiv test? Når jeg nu har testet positivt på en æl test i sidste mdr.?
Hvis man godt kan have æl uden at kunne test positivt på N æl test. Hvornår ved jeg så at vi skal have sex?

Undskyld hvis det blev rodet. Men håber i forstår hvad jeg mener.

ved mig, fangede testen ikke altid æl.. Havde hvertfald æl, uden udslag på testen, for blev gravid. Jeg havde heller ikke æl sekret eller noget.. Men held og lykke

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar der er ikke andet for end at jeg må fortsætte med at prøve mig frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.