Det er godt nok svært!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. august 2013

Babydrøm

Hej ladies

Jeg oprettede denne tråd igår: https://www.baby.dk/debat/224478pi1/proever-at-blive-gravid/teste-positivt--fortaelle-udearbejde-kaereste-det.aspx

(skriver fra en ipad, så håber linket virker) 

Jeg skrev anonymt, da jeg var splittet imellem at teste og så lyve, så følte mig ik helt sød overfor min kæreste.. 

Dem af jer der har svaret, I råder mig til at vente med at teste til han kommer hjem, det er nok løsningen, da jeg tvivler på jeg kan holde det hemmeligt, hvis det er. Men hold da op, det sitre i mig for at tage en test.. Det er da helt vildt!!!  Det føles som om fredag er langt væk, da jeg savner ham meget, men ventetiden, blev da noget mere ulidelig, hold da op!!  

Har I nogle gode råd til ventetiden hihi?  

Jeg ved ik om han når at komme hjem før mig på fredag, hvis han ik gør, så vil jeg tage en test og ligge den i en æske sammen med en lille gave, hvor der står dad på   

Frygter godt nok også min menses kommer, selvom jeg ingen symptomer har Slet ik en sjov ventetid.. Hvor meget tror I tankerne kan påvirke en i forhold til graviditet/menses? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

esioul

AnnL skriver:

Hej ladies

Jeg oprettede denne tråd igår: https://www.baby.dk/debat/224478pi1/proever-at-blive-gravid/teste-positivt--fortaelle-udearbejde-kaereste-det.aspx

Jeg skrev anonymt, da jeg var splittet imellem at teste og så lyve, så følte mig ik helt sød overfor min kæreste.. 

Dem af jer der har svaret, I råder mig til at vente med at teste til han kommer hjem, det er nok løsningen, da jeg tvivler på jeg kan holde det hemmeligt, hvis det er. Men hold da op, det sitre i mig for at tage en test.. Det er da helt vildt!!!  Det føles som om fredag er langt væk, da jeg savner ham meget, men ventetiden, blev da noget mere ulidelig, hold da op!!  

Jeg ved ik om han når at komme hjem før mig på fredag, hvis han ik gør, så vil jeg tage en test og ligge den i en æske sammen med en lille gave, hvor der står dad på   

Frygter godt nok også min menses kommer, selvom jeg ingen symptomer har Slet ik en sjov ventetid.. Hvor meget tror I tankerne kan påvirke en i forhold til graviditet/menses? 

Tankerne kan påvirke MEGET. Jeg er mange gange haft graviditets tegn uden der har været noget.

Mit bedste råd er, selvom projektet er spændende, at passe på med at "glæde sig for meget".

Det er jo meget normalt det tager op til et år, og hvis man allerede nu tænker det helt i detaljer KAN det blive nogle lange måneder. - blot et godt råd fra en der har ventet længe

Det er lidt svært at skrive dette uden at virke som "lyseslukker", men håber du forstår hvad jeg mener.

Held og lykke

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Hej ladies

kan godt forstå at det sitre i dig for at teste, der er også lang tid til.. Og det kommer til at føles som så lang tid, men få tankerne væk og lav en masse andet, vær beskæftiget. Så tænker du ikke over det på samme måde, og sørg for ikke at have nogen test hjemme .. 

Man kan sagtens tricke sin krop til at tror den er gravid, uden at være det. Og fremprovokere symptomer osv..

hvornår skulle du have mens? i dag?

& dejligt med en tilståelse, fulgte med fra sidelinjen i tråden.

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

esioul skriver:

Tankerne kan påvirke MEGET. Jeg er mange gange haft graviditets tegn uden der har været noget.

Mit bedste råd er, selvom projektet er spændende, at passe på med at "glæde sig for meget".

Det er jo meget normalt det tager op til et år, og hvis man allerede nu tænker det helt i detaljer KAN det blive nogle lange måneder. - blot et godt råd fra en der har ventet længe

Det er lidt svært at skrive dette uden at virke som "lyseslukker", men håber du forstår hvad jeg mener.

Held og lykke

Jeg forstår godt hvad du mener, tak for de gode råd  

Jeg prøver også at lade være at tænke alt for meget på det, men er godt nok svært!! Ja det kan jo tage lang tid, og vi er først lige startet, så prøver at fortælle mig at jeg ik skal blive alt for skuffet hvis jeg får menses, men ja ved jo nok godt hvordan jeg vil reagerer..  Jeg har ik rigtig nogle symptomer, fik en pludselig kvalme i mandags og tirsdag havde jeg lidt rumsteren, men ellers har jeg det som jeg plejer. 

Mange tak  

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

VråJepsen skriver:

kan godt forstå at det sitre i dig for at teste, der er også lang tid til.. Og det kommer til at føles som så lang tid, men få tankerne væk og lav en masse andet, vær beskæftiget. Så tænker du ikke over det på samme måde, og sørg for ikke at have nogen test hjemme .. 

Man kan sagtens tricke sin krop til at tror den er gravid, uden at være det. Og fremprovokere symptomer osv..

hvornår skulle du have mens? i dag?

& dejligt med en tilståelse, fulgte med fra sidelinjen i tråden.

Ja må prøve at lave en masse, så jeg kan få tankerne lidt væk, selvom det er svært!! Ja det kommer til at føles som meget lang tid!! Har desværre nogle tests liggende. Men de skal blive liggende!

Jeg har ik rigtig nogle symptomer, fik en pludselig kvalme i mandags og tirsdag havde jeg lidt rumsteren i mit underliv,  men ellers har jeg det som jeg plejer. måske lidt rumsteren idag, frygter det er min menses, men måske bare fremprovokeret symptomer, nu jeg tænker så meget på det nu..

Ja måske idag, sidste gang kom den om søndagen, forrige gang om tirsdagen.. 

Tak, kunne lige så godt tilstå, nu jeg stadig tænker en masse på det.. 

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

AnnL skriver:

Ja må prøve at lave en masse, så jeg kan få tankerne lidt væk, selvom det er svært!! Ja det kommer til at føles som meget lang tid!! Har desværre nogle tests liggende. Men de skal blive liggende!

Jeg har ik rigtig nogle symptomer, fik en pludselig kvalme i mandags og tirsdag havde jeg lidt rumsteren i mit underliv,  men ellers har jeg det som jeg plejer. måske lidt rumsteren idag, frygter det er min menses, men måske bare fremprovokeret symptomer, nu jeg tænker så meget på det nu..

Ja måske idag, sidste gang kom den om søndagen, forrige gang om tirsdagen.. 

Tak, kunne lige så godt tilstå, nu jeg stadig tænker en masse på det.. 

så det jo lige før man skal satse penge på, om du kan lade dem ligge haha - 

Det bliver da svært, men tror på dig.. Ja men hvis du var gravid ville det også være tidligt, og ofte har man slet ingen tegn.

Jeg har selv være plaget af ømme bryster, samt kvalme og opkast fra start af. Men der mange der ingen symptomer har før de kommer længere hen. 

det er da forståeligt at det fylder en masse! håber det bedste for jer 

Anmeld

18. august 2013

UnderCover37

AnnL skriver:

Hej ladies

Er det en mulighed at I kan skype imens du tester, på testdagen?

(Du behøver ikke ha ham på kamera mens du tisser  men umiddelbart efter og mens i venter?) 

- jeg tænker mere hvis du ubevidst holder menstruationen væk ved at tænke/ønske det for inderligt så er det jo endnu mere ulideligt at vente helt til fredag?

Det er ikke for at tage modet fra dig men tankens kraft må ikke undervurderes heller ikke selvom man føler man ikke tænker på det så ligger det altså aligevel i underbevidstheden når man ønsker det så meget 

(Vi var 4 år om at få ønskebarnet så kender alt for godt til at analysere sin krop og evt symptomer, og den ulidelige ventetid til testdagen)

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

VråJepsen skriver:

så det jo lige før man skal satse penge på, om du kan lade dem ligge haha - 

Det bliver da svært, men tror på dig.. Ja men hvis du var gravid ville det også være tidligt, og ofte har man slet ingen tegn.

Jeg har selv være plaget af ømme bryster, samt kvalme og opkast fra start af. Men der mange der ingen symptomer har før de kommer længere hen. 

det er da forståeligt at det fylder en masse! håber det bedste for jer 

Ja det er da lige før hihi 

Tak hvor er du sød  Kæmper også 

Okay, forhåbentlig er jeg en af dem der ingen symptomer har i starten  

Ja det fylder godt nok meget i mine tanker! Men er jo nok normalt. Det lyder som om min kæreste er mere rolig.. Men han er spændt

Mange tak, håber jeg også!! 

Anmeld

18. august 2013

Babydrøm

UnderCover35 skriver:

Er det en mulighed at I kan skype imens du tester, på testdagen?

(Du behøver ikke ha ham på kamera mens du tisser  men umiddelbart efter og mens i venter?) 

- jeg tænker mere hvis du ubevidst holder menstruationen væk ved at tænke/ønske det for inderligt så er det jo endnu mere ulideligt at vente helt til fredag?

Det er ikke for at tage modet fra dig men tankens kraft må ikke undervurderes heller ikke selvom man føler man ikke tænker på det så ligger det altså aligevel i underbevidstheden når man ønsker det så meget 

(Vi var 4 år om at få ønskebarnet så kender alt for godt til at analysere sin krop og evt symptomer, og den ulidelige ventetid til testdagen)

Ja det er måske en mulighed, har tænkt tanken, men synes det er så stort, at jeg så gerne vil være sammen med ham, når jeg tester. 

Men giver dig ret i, at det jo slet ik er godt, når jeg tænker og ønsker det så inderligt, at det måske får min menses, til at udeblive.. Hmm den er ret svær.. For ventetiden er da ulidelig lang i forvejen! I mandags, synes jeg der var meget lang tid til idag.. Så det er da ik ligefrem nemmere nu.

Lige præcis, kan jo læse herinde at tanker kan gøre en masse ved ens krop. Og det er altså godt nok svært ik at tænke på!

Ja det lyder normalt at analyserer alle tegn mm. Ik godt, men nok uundgåeligt..

Anmeld

20. august 2013

UnderCover37

AnnL skriver:

Hej ladies

Har du/I besluttet hvad I gør?

Om det bliver at vente eller skype sammen imens ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.