ihhh hvor er jeg bare skide træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2013

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Isabella_mor skriver:

af at bo her...

LORTELEJLIGHED... 

jeg føler mig så afstumpet. og jeg kan INGENTING her. jeg er sådan et menneske som skal have mulighed for at omrokere hvis det er det jeg vil. og møblerne kan kun stå på en måde..  

ydermere så savner jeg en rigtig seng.. men i en toværelses er det bare SUPER svært at have en seng stående inde i stuen, fordi jeg HADER når vi får gæster (og det gør vi tit) at de så sidder i vores seng. så vores løsning i det seneste år har været sovesofa. og den første vi havde var en ektorp fra IKEA. den har bare været SÅ dårlig, den var hård at sidde i, og ringe at ligge i, pga at underbetrækket var gået løst så madrassen lå og bulede nedad og man lå utrolig dårligt. Så fik vi en af en veninde jeg har, gratis. med chaiselounge, men der er så mange bjælker i så man kan ikke sidde i den uden at ramme en bjælpe og man kan heller ikke ligge i den. den er ligesom den anden. bare lettere at slå ud. 

vores underbo er begyndt at klage igen, denne gang fordi vores hund er bedgyndt at være bange for at være alene hjemme. DET ER DA OGSÅ BARE SKIDE IRRITERENDE... !!! og vi har i længe drømt om at flytte i hus.

MEN det ser bare ikke ud til at vi kan få et hus der passer til os uden at det enten er et håndværkertilbud, eller med for få værelser.. 

og min kæreste siger at han synes det SKAL være et hus...

men hvis jeg tænker over det så vil jeg bare væk fra denne her æske. jeg vil have mere plads..jeg vil have en seng jeg kan sove ordenligt i om natten, jeg vil have et værelse hvor jeg kan trække mig tilbage, og evt et værelse hvor jeg kan sidde og studere uforstyret. DET KAN MAN IKKE I EN TOVÆRELSES...

så ligenu er jeg LIGEGLAD med om vi skal bo i hus eller lejlighed.. og om vi skal eje eller leje.. jeg vil bare gerne væk fra det her lort.

problemet er så bare at min kæreste ejer lejligheden, og han vil IKKE leje den ud, for han gider ikke skulle være vicevært.. og han vil heller ikke have at hvis vi lejer den ud til nogen som bare er ligeglade og smadrer det hele. jeg kan godt forstå ham, men jeg syns jo godt at vi kan finde nogle søde lejere og så selv finde noget større og bo i indtil jeg var færdig med uddannelsen og i job, så vi kunne flytte i drømmeboligen.. 

lejligheden i sig selv fejler jo ikke noget, det er bare pladsen der er trang. 

måske jeg skulle prøve at overtale ham til at vi også prøver at kigge lejligheder... det kunne være rart nok at bo et sted hvor der rent faktisk var plads til os, men jeg kan godt se at det ikke er så fedt at leje som det er at eje, men når der nu ikke er andre muligheder... jeg VED at vi ikke kan få solkgt lejligheden til det vi gerne vil have for den... så vi kommer til at miste på det.. og det er RØV.

øv... jeg skulle bare lige ud med min frustration... 

Hvorfor ikke søge herud på landet til os... altså slagelse..

Større muligheder til færre penge... flere kvm osv... Vi bor i slagelse bymidte med ca. 300 kvm, som vi har købt for 1,2mil.. godt nok håndværkertilbud, men vi har indtil nu kun lavet badeværelse/køkken og måske brugt 200000kr...

Byen får flere og flere muligheder handelsmæssigt og uddannelse mæssigt..

og kun en time med toget til KBH...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Isabella_mor

Mathias Villads skriver:

Hvorfor ikke søge herud på landet til os... altså slagelse..

Større muligheder til færre penge... flere kvm osv... Vi bor i slagelse bymidte med ca. 300 kvm, som vi har købt for 1,2mil.. godt nok håndværkertilbud, men vi har indtil nu kun lavet badeværelse/køkken og måske brugt 200000kr...

Byen får flere og flere muligheder handelsmæssigt og uddannelse mæssigt..

og kun en time med toget til KBH...

Knus

min kæreste arbejder i Farum, og jeg skal studere i roskilde.. så vi skal helst blive på den østlige del af sjælland... øst for roskilde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.