Jeg er så træt af altid at ende med at sidde alene, vi er gift og har 3 børn, min mand arbejder meget, og når han endelig har fri er der en million andre der hiver i ham og han vælger altid dem fremfor os
Han har friheder, dvs han bare kører hvis han føler for det, hjælper andre hvis de ringer efter ham og faktisk bare gør som der passer ham
Vi bor på en stor ejendom så om aften sidder jeg også altid alene, da han render rundt og laver et eller andet udenfor eller som sagt hjælper andre (min mand er rigtig dygtig mekaniker til landbrugsmaskiner) så alle vil jeg gerne benytte hans ekspertice
Men ak ja, endnu en Søndag alene med ungerne er snart gået og han er heller ikke hjemme iaften, da ja, han skal hjælpe en kammerat med en fikse hans crosser
Jeg har sagt til ham før at han gerne med tænke lidt over hvor meget jeg egentlig er alene med børnenen, og det gør han så ca i 2 dage også vil tilbage
Altså, jeg er kommet frem til at jeg li så godt ku bo i en lejlighed med ungerne for det er altid, hver eneste dag mig der:
- bader unger
- gær rent
- Laver mad
- rydder op
- Aflevere og henter unger (det har han aldrig prøvet, de er 1, 2 og 4)
Men jeg elsker ham jo og ønsker at få det til at fungere, men hvordan banker man det ind i knolden på ham?
Han er en meget hjælpsom mand, der aldrig siger nej når nogen ringer, men tiden før jo så bare fra til os?!
Anmeld