Anonym skriver:
Hej alle i skønne kvinder her inde på baby (: <3
Da jeg fandt sammen med min kæreste for snart 5år siden var vi virkelig nyforelsket osv og vi elsker hinanden endnu, men han har en storesøster der virkelig ikke kan lide mig som jeg er, da jeg blev gravid for 3 år siden skrev hun åbenlyst på facebook at deres ferie ikke blev ødelagt pga regn, men pga at hendes lillebror skulle være far, jeg kontaktede hende og sagde at jeg kunne slet ikke forstå hun var sådan, fik denne besked om at hun ikke kunen forstå hvordan hendes lillebror kunne elske mig, få børn med mig, osv..
Vi flyttede så fra hinanden her først på året og det synes hun bare er skide godt..
Har det svært med at hun er på den måde overfor mig, det er ligesom om at fordi jeg ikke tjener mine egen penge er jeg ikke go nok til hendes lillebror :/
Du skal ikke grave i, hvorfor hun ikke kan lide dig - når du tænker sådan, er du tæt på at give hende ret i, at noget ved dig er forkert.
Uanset hvad, hun måtte have imod dig, er det SÅ groft af hende at skrive sådan på FB - det er HENDE, der er "noget galt med", når hun kan opføre sig sådan!
I er voksne mennesker, og hun skal overhovedet ikke have et ben til jorden i forhold til indblanding i jeres liv sammen. Det håber jeg sandelig, din kæreste kan mande sig op til at fortælle hende - det er jo iøvrigt også et angreb på ham, når hun i den grad betvivler hans valg af mor til sine børn.
Få ham til at sætte søster på plads.
Anmeld