Er det bar mig eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
8 svar
2 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder her inde på baby (: <3

Da jeg fandt sammen med min kæreste for snart 5år siden var vi virkelig nyforelsket osv og vi elsker hinanden endnu, men han har en storesøster der virkelig ikke kan lide mig som jeg er, da jeg blev gravid for 3 år siden skrev hun åbenlyst på facebook at deres ferie ikke blev ødelagt pga regn, men pga at hendes lillebror skulle være far, jeg kontaktede hende og sagde at jeg kunne slet ikke forstå hun var sådan, fik denne besked om at hun ikke kunen forstå hvordan hendes lillebror kunne elske mig, få børn med mig, osv..

Vi flyttede så fra hinanden her først på året og det synes hun bare er skide godt.. 

Har det svært med at hun er på den måde overfor mig, det er ligesom om at fordi jeg ikke tjener mine egen penge er jeg ikke go nok til hendes lillebror :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Da jeg fandt sammen med min kæreste for snart 5år siden var vi virkelig nyforelsket osv og vi elsker hinanden endnu, men han har en storesøster der virkelig ikke kan lide mig som jeg er, da jeg blev gravid for 3 år siden skrev hun åbenlyst på facebook at deres ferie ikke blev ødelagt pga regn, men pga at hendes lillebror skulle være far, jeg kontaktede hende og sagde at jeg kunne slet ikke forstå hun var sådan, fik denne besked om at hun ikke kunen forstå hvordan hendes lillebror kunne elske mig, få børn med mig, osv..

Vi flyttede så fra hinanden her først på året og det synes hun bare er skide godt.. 

Har det svært med at hun er på den måde overfor mig, det er ligesom om at fordi jeg ikke tjener mine egen penge er jeg ikke go nok til hendes lillebror :/ 

Hej,

Æv, det er altid nogr skidt når familier ikke kan sammen!

Jeg ved jo ikke hvorfor hans søster har det sådan, men mine tanker går lidt på hvor lang tid I havde været sammen da du blev og gravid, og hvor gamle I er? Det kan måske have en indvirkning..

Dertil tænker jeg, at du skriver at du ikke selv tjener dine egne penge, hvad mener du med det?

Hej hej....

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hej,

Æv, det er altid nogr skidt når familier ikke kan sammen!

Jeg ved jo ikke hvorfor hans søster har det sådan, men mine tanker går lidt på hvor lang tid I havde været sammen da du blev og gravid, og hvor gamle I er? Det kan måske have en indvirkning..

Dertil tænker jeg, at du skriver at du ikke selv tjener dine egne penge, hvad mener du med det?

Hej hej....

Hun kunne ikke lide mig inden jeg blev gravid og vi havde fået af vide at jeg ikke kunne blive gravid så, så kom som en stor god overraskelse at jeg blev gravid (: 

Jeg er på kontanthjælp og det kom jeg for en kort periode da vi lige fandt sammen, så begynde jeg i skole osv og så blev jeg gravid og kom på kontanthælp igen (: 

Anmeld

18. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hun kunne ikke lide mig inden jeg blev gravid og vi havde fået af vide at jeg ikke kunne blive gravid så, så kom som en stor god overraskelse at jeg blev gravid (: 

Jeg er på kontanthjælp og det kom jeg for en kort periode da vi lige fandt sammen, så begynde jeg i skole osv og så blev jeg gravid og kom på kontanthælp igen (: 

Hvor gamle er I?

Måske har det noget med alder at gøre?

:-)

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvor gamle er I?

Måske har det noget med alder at gøre?

:-)

Jeg er 23år (: Min kæreste er 27år..

Anmeld

18. august 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg er 23år (: Min kæreste er 27år..

Så er det måske bare kemien der ikke er så god..

Og man kan jo desværre ikke gøre noget ved det.

Har du spurgt hende hvorfor hun ikke kan lide dig?

Anmeld

18. august 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Du skal ikke grave i, hvorfor hun ikke kan lide dig - når du tænker sådan, er du tæt på at give hende ret i, at noget ved dig er forkert. 

Uanset hvad, hun måtte have imod dig, er det SÅ groft af hende at skrive sådan på FB - det er HENDE, der er "noget galt med", når hun kan opføre sig sådan! 

I er voksne mennesker, og hun skal overhovedet ikke have et ben til jorden i forhold til indblanding i jeres liv sammen. Det håber jeg sandelig, din kæreste kan mande sig op til at fortælle hende - det er jo iøvrigt også et angreb på ham, når hun i den grad betvivler hans valg af mor til sine børn. 

Få ham til at sætte søster på plads. 

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Så er det måske bare kemien der ikke er så god..

Og man kan jo desværre ikke gøre noget ved det.

Har du spurgt hende hvorfor hun ikke kan lide dig?

Hun vil jo slet ikke snakke med mig..

Før min kæreste og jeg fandt sammen var det den søster min kæreste brugte meget tid sammen med, men nu besøger han hende ikke.. Det var osse den svoger min kæreste havde det bedst med, men nej nej ikke noget kontakt ud over at sige hej til hinanden til familie kommen sammen :/ 

Anmeld

19. august 2013

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Du skal ikke grave i, hvorfor hun ikke kan lide dig - når du tænker sådan, er du tæt på at give hende ret i, at noget ved dig er forkert. 

Uanset hvad, hun måtte have imod dig, er det SÅ groft af hende at skrive sådan på FB - det er HENDE, der er "noget galt med", når hun kan opføre sig sådan! 

I er voksne mennesker, og hun skal overhovedet ikke have et ben til jorden i forhold til indblanding i jeres liv sammen. Det håber jeg sandelig, din kæreste kan mande sig op til at fortælle hende - det er jo iøvrigt også et angreb på ham, når hun i den grad betvivler hans valg af mor til sine børn. 

Få ham til at sætte søster på plads. 

Har det osse sådan det er sku lige meget for min kæreste har sagt til mig at det er mig han elsker og han vælger ikke kærester efter hvem hun godt kan lide (:

Det gør min kæreste ikke da de kommer fra en familie hvor de ikke snakker sammen :/ 

Men nu har vi levet sådan i 5 år, men det kommer bare op i mig for vi snakker nemlig om at flytte sammen igen hvordan hun vil tage det :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.