hvordan tager man beslutningen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. august 2013

Anonym trådstarter

Tænker på, at gå fra min kæreste.
Men hvordan tager man beslutningen? Hvordan ved jeg at det er den rigtige beslutning?
Er simpelthen så bange for, at jeg går fra ham, og så finder ud af, at jeg ikke kan undvære ham, men det kan vel også bare være tilvænning..

Føler ikke, at jeg elsker ham mere, og sådan har det været længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2013

AnnaK89

Jeg vil sige, at når man ikke har noget håb tilbage om at det vil blive bedre, så er det tid at komme videre.

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Tænker på, at gå fra min kæreste.
Men hvordan tager man beslutningen? Hvordan ved jeg at det er den rigtige beslutning?
Er simpelthen så bange for, at jeg går fra ham, og så finder ud af, at jeg ikke kan undvære ham, men det kan vel også bare være tilvænning..

Føler ikke, at jeg elsker ham mere, og sådan har det været længe

Beslutningen tager man når man ved det er det helt rigtige.. Alle andre kan fortælle dig nok så mange gange du skal komme videre eller kæmpe for det: men det er først når du selv er afklaret at du tager beslutningen! :-) 

- jeg ser dog at du skriver du ingen følelser har mere og sådanne har det været længe, så ville jeg tage springet og finde melodien selv. Man er ikke selv herre over sine følelser, og det er skide træls. Men sådanne er livet jo. Håber du finder en løsning 

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

kJeg vil sige, at når man ikke har noget håb tilbage om at det vil blive bedre, så er det tid at komme videre.

Gik fra ham for to år siden, men gik tilbage til ham da han lovede at ændre sig, vidste egentlig godt at ændringen ikke ville vare mere end et halvt års tid, og fik ret.
Nu føler jeg bare at følelserne for ham er væk, og får sommerfugle i maven over at tænke på at bo alene med vores børn. Savner at være lykkelig.

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Beslutningen tager man når man ved det er det helt rigtige.. Alle andre kan fortælle dig nok så mange gange du skal komme videre eller kæmpe for det: men det er først når du selv er afklaret at du tager beslutningen! :-) 

- jeg ser dog at du skriver du ingen følelser har mere og sådanne har det været længe, så ville jeg tage springet og finde melodien selv. Man er ikke selv herre over sine følelser, og det er skide træls. Men sådanne er livet jo. Håber du finder en løsning 

Ja du har nok ret, savner utrolig meget at være glad og lykkelig.
Det er nok den rigtige beslutning, ..føler, at jeg får sommerfugle i maven, npr jeg tænker på at bo alene med vores børn. De fortjener en glad mor.

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ja du har nok ret, savner utrolig meget at være glad og lykkelig.
Det er nok den rigtige beslutning, ..føler, at jeg får sommerfugle i maven, npr jeg tænker på at bo alene med vores børn. De fortjener en glad mor.

Så synes jeg helt klart det er det liv du skal opbygge! 

Go for it, der er ingen der gør det for dig, og dine børn fortjenter helt klart en glad mor! :-)

Anmeld

18. august 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Så synes jeg helt klart det er det liv du skal opbygge! 

Go for it, der er ingen der gør det for dig, og dine børn fortjenter helt klart en glad mor! :-)

Ja, så skal der bare ligd samles mod

Anmeld

18. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Ja, så skal der bare ligd samles mod

det er jo aldrig en rar beslutning at skulle tage, og det er da heller ikke sikkert at det bliver nemmere. 

Men hvis du får det bedre i sidste ende er det jo det hele værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.