Hej Piger 
Er der nogen af jer piger her, der er gravid (eller før har været gravid), som har, eller haft menstruation, eller det I troede var menstruation, under jeres graviditet? En eller flere gange? Hvis ja, har I haft menstruation både før og efter I opdagede I var gravid? Hvilke symptomer har I haft, som gav jer mistanke om, at I var gravid trods menstruation?
Jeg har i ca halvanden uge haft mistanke om, at jeg er gravid. Årsagen til det, er, at jeg har skulle tisse meget, har haft kvalme, har været meget overfølsom overfor lugte, og har bare ved tanken om noget ulækkert, fået kvalme, og jeg plejer slet ikke at være så sart. Men det der på et tidspunkt fik mig til at være 100 % sikker på, at jeg er gravid, er, at mine bryster er blevet mere fyldige. Og det plejer de aldrig at blive, heller ikke før eller under menstruation. Og så er de overordenligt ømme! Jeg har haft så ondt i brysterne, at jeg er vågnet af det om natten (!). Jeg plejer at få ømme bryster før og under mens, men har aldrig haft det så voldsomt som nu. Jeg undre mig mest over, at de er vokset. Selv manden kan se og mærke det. De er endda rigtig flot runde, når jeg ligger fladt på ryggen. Manden siger det ligner at jeg har siliconebryster, når jeg ligger sådan. Det plejer de ikke at ligne, tværtimod 
Jeg tog en test to dage før forventet mens, og den var negativ. Fik min mens dagen efter forventet, og først tænkte jeg, at jeg ikke er gravid alligevel. Men min menstruation er slet ikke som den plejer at være. Jeg plejer at bløde meget voldsomt, men det er kun med halv styrke nu. Jeg plejer også at bløde meget mørkt blod, og med klumper i (regner med I kan klare detaljerne), men bløder helt lyst/frisk blod uden klumper. Jeg plejer også at have meget voldsomme menstruationssmerter, men de er også halveret.
Jeg føler mig gravid, men er i tvivl pga menstruaion... Jeg vil ikke spørge, om I tror jeg er gravid, det håber jeg en test giver mig svar på i morgen. Jeg vil bare stille de ovenstående spørgsmål 
Tak for I læste med 
P.S. Har for resten også haft en ustyrlig lyst til søde og fede sager, og det har jeg ellers aldrig! Især ikke, fordi jeg lige har tabt mere end 30 kg, og under ingen omstændigheder vil tage dem på igen. Og har aldrig været den store slikmund. Tog på af andre årsager.