Hjælp til valg af farve!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken farve skal jeg vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

953 visninger
16 svar
4 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

Min mor har tilbudt os, at give vores søn en trip trap stol, men jeg er i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge!

Hjælp hjælp
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Michelle88

Jeg har stemt limegrøn, er blevet helt vild med dem farve.. Hvis jeg havde en søn ville hans værelse nok bære præg af det. Så nu må min datter kigge på en limegrøn lampe.. hehe

Anmeld

17. august 2013

Trouble

Jeg har stemt aqua blue. Synes den er rigtig smuk

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Trouble skriver:

Jeg har stemt aqua blue. Synes den er rigtig smuk

Det synes jeg nemlig også, men har bare hørt flere sige at den er kedelig! Synes bare at den passer super til vores datters lyselilla trip trap!

Anmeld

17. august 2013

BellaCiinea

Anonym skriver:

Min mor har tilbudt os, at give vores søn en trip trap stol, men jeg er i tvivl om hvilken farve jeg skal vælge!

Hjælp hjælp

Helt klart limegrøn.. og nu skriver du at din datter har en lyselilla.. og jeg ELSKER lilla og limegrøn sammen

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Helt klart limegrøn.. og nu skriver du at din datter har en lyselilla.. og jeg ELSKER lilla og limegrøn sammen

Vi har faktisk lilla og limegrøn tema herhjenne, men er ved at gå lidt død i det!

Anmeld

17. august 2013

Mettefpigen

Helt klart limegrøn :-D elsker den farve!!! Men udover det, så synes jeg faktisk ikk at den anden er pæn....

Anmeld

17. august 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Anonym skriver:

Hjælp hjælp

Havde klart valgt den første - den er feeeed ! Er slet ikke til den anden - lime er passé i mit univers :-)

//Mette

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

MKBP skriver:

Havde klart valgt den første - den er feeeed ! Er slet ikke til den anden - lime er passé i mit univers :-)

//Mette

Jeg synes nemlig også at alt pludselig skal være lime! Da jeg flyttede hjemmefra var det sort, hvid og rød, men nu har lime og lilla ligesom indhentet rød og synes bare ALLE har det! Derfor vil jeg også gerne lave om herhjemme!

Anmeld

18. august 2013

Savannah

Den blå! Den er så fin. Synes lime er sådan en "aggressiv" farve, men den blå er så flot - sådan en farve, man bliver glad af at se på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.