igen! også efter lægebesøg og alt var iorden :s :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
11 svar
1 synes godt om
17. august 2013

Camille Mørch Andersen

igen brunt udflåd.. men kun når jeg laver stort:s .. lægen sagde alt var iorden :s ååååh! (((((((((

bliver sq så fusteret!

andre som har prøvet dette :s:s:s:s

overvejer så meget at tage en test bare for at se om den stadig er der:s ..

1 lægebesøg er først d 2 sep :s ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

mmsoelberg

Camille Mørch Andersen skriver:

igen brunt udflåd.. men kun når jeg laver stort:s .. lægen sagde alt var iorden :s ååååh! (((((((((

bliver sq så fusteret!

Krydser fingre for alt er som det skal være. 

Hvis det gør dig meget utryg, så må du jo få ham til at tjekke dig igen før til september! 

Anmeld

17. august 2013

Camille Mørch Andersen

mmsoelberg skriver:

Krydser fingre for alt er som det skal være. 

Hvis det gør dig meget utryg, så må du jo få ham til at tjekke dig igen før til september! 

man er bare så uvidende om, at alt er iorden :s

man vil jo sin spirre det bedste:i!!

må bare krydse! har heldigvis ikke smerter som sådan :s

Anmeld

17. august 2013

Lotus86

En test hjælper dig ikke, du kan stadig teste positivt hvis fosteret skulle være gået til, da du stadig har hcg i kroppen. Hvis du er meget nervøs er det eneste der kan hjælpe dig en scanning, lægen kan jo i princippet ikke vide om fosteret er okay, bare ved at undersøge dig

Anmeld

17. august 2013

DianaRJS

bliver sq så fusteret!

jeg blødte også en del i starten af graviditeten, her var det provokerede slimhinder, og fordi min krop var indstillet på jeg skulle have min mens, men er da i uge 24 i dag med de dejligste tvillinger

du kan altid få lægen til at tjekke dig hvis du er alt for nervøs

Anmeld

17. august 2013

Trekløver(:

bliver sq så fusteret!

Jeg pletblødte meget lidt og havde brunt udflåd 7+.

tog til privat scanning, og alt var fint 

Anmeld

18. august 2013

Annette A

Jeg oplevede det i min tredie graviditet. Det brune udflåd fik jeg af vide var gammelt blod, så hvis du har haft en blødning 14-dage til 3 uger før kan det være rester fra det. Det er ikke altid man finder ud af hvorfor. Jeg gjorde i hvertfald ikke selvom jeg blødte 3 gange, den ene gang med brunt udflåd, men den lille havde det fint og kom godt til verden så det behøver heldigvis ikke at betyde noget. Men forstår dig godt for jeg var da også vildt bekymret. 

Anmeld

18. august 2013

M&J87

Hvis jeg var dig så ville jeg betale mig til en tidlig scanning, det er forfærdeligt ikke at vide om alt er i orden :-)

Anmeld

18. august 2013

Camille Mørch Andersen

Christina A skriver:

Jeg oplevede det i min tredie graviditet. Det brune udflåd fik jeg af vide var gammelt blod, så hvis du har haft en blødning 14-dage til 3 uger før kan det være rester fra det. Det er ikke altid man finder ud af hvorfor. Jeg gjorde i hvertfald ikke selvom jeg blødte 3 gange, den ene gang med brunt udflåd, men den lille havde det fint og kom godt til verden så det behøver heldigvis ikke at betyde noget. Men forstår dig godt for jeg var da også vildt bekymret. 

Har ikke blødt siden d 28/6

er 7+2 men kan godt ske kroppen ikke helt kan finde ud af det:s normalt skal jeg have mit lort på fredag!

Anmeld

18. august 2013

Snevejr84

En test kan ikke hjælpe dig. Men du kan jo tage en TS. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.