Æl test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Velbekomme 

De er enten samme farve eller teststregen er tydeligere  

Det er ikke ligesom en gravidtetstest, for uanset hvornår kommer der altid en svag streg 

Okay, det er vel til at huske hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

M&N

Anonym skriver:

Okay, det er vel til at huske hihi

God testning!

Håber at der snart er bid 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

God testning!

Håber at der snart er bid 

Mange tak, håber jeg også hehe 

Hvor hurtigt blev du gravid? Undskyld alle spørgsmålenen  Og sexede i alle dage du have æl?

Anmeld

17. august 2013

M&N

Anonym skriver:

Mange tak, håber jeg også hehe 

Hvor hurtigt blev du gravid? Undskyld alle spørgsmålenen  Og sexede i alle dage du have æl?

Du spørger bare alt det du vil 

Jamen første gang vi prøvede at blive gravide, havde vi egentlig bare sex hele tiden, på trods af jeg også testede dengang. Blev gravid i første forsøg dog endte det i en MA i 13. uge.

Efter aborten blev jeg gravid 6 måneder efter. Dog har jeg været ude for at have ægløsning 2 gange på én cyklus 

Jeg testede faktisk positivt på en ægløsningstest (clearblue). Jeg var ved at tabe det glas jeg havde i hånden, for gik bare og ventede på min mens. Vi stod midt under en flytning og alt muligt  9 måneder efter kom vores dejlige Malucca  

Nu har vi prøvet lidt hist og her, men først denne måned jeg har prøvet mig frem med æl test igen 

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Du spørger bare alt det du vil 

Jamen første gang vi prøvede at blive gravide, havde vi egentlig bare sex hele tiden, på trods af jeg også testede dengang. Blev gravid i første forsøg dog endte det i en MA i 13. uge.

Efter aborten blev jeg gravid 6 måneder efter. Dog har jeg været ude for at have ægløsning 2 gange på én cyklus 

Jeg testede faktisk positivt på en ægløsningstest (clearblue). Jeg var ved at tabe det glas jeg havde i hånden, for gik bare og ventede på min mens. Vi stod midt under en flytning og alt muligt  9 måneder efter kom vores dejlige Malucca  

Nu har vi prøvet lidt hist og her, men først denne måned jeg har prøvet mig frem med æl test igen 

Mange tak 

Glæder mig til at komme igang 

er ked af at hører det med din MA, men dejligt i så fik jeres datter 

'Er også for at du også snart har bid 

Anmeld

17. august 2013

M&N

Anonym skriver:

Mange tak 

Glæder mig til at komme igang 

er ked af at hører det med din MA, men dejligt i så fik jeres datter 

'Er også for at du også snart har bid 

Det kan jeg godt forstå.. PB er lidt sjovt 

1000 tak... Hun er lidt dejlig 

Og ja, sådan kan det jo gå, desværre! Men jeg fik jo min lille prinsesse... Heldigvis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.