Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville bare lige give mig til kende så I ikke glemmer mig alt for meget heheheh
Men HVAD er jeg lige gået glip af? Hvor er Laulund87 henne!?
Får snart internet ude i huset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver: Ville bare lige give mig til kende så I ikke glemmer mig alt for meget heheheh Men HVAD er jeg lige gået glip af? Hvor er Laulund87 henne!? Får snart internet ude i huset
Hun er da ikke væk. Er hun????
BØØØØØHHHHHHH
Er hun ikke på ferie ??? skrev med hende i en tråd og mener bestemt hun nævnte noget om ferie på Bornholm
Hej hej hej...
Har ikke glemt dig, har tænkt på dig og jer - med jeres nye hus
Laulund er på Bornholm Bornholm Bornholm, du min - nå nej - hendes dejlige ferieø
Rart at se, at du er i live
Hun er altså helt og aldeles slettet... Både fra venneliste og hun er grå....
Hun behøver da ikke slette sig for at tage på ferie
Dot D skriver: Hej hej hej... Har ikke glemt dig, har tænkt på dig og jer - med jeres nye hus Laulund er på Bornholm Bornholm Bornholm, du min - nå nej - hendes dejlige ferieø Rart at se, at du er i live
Men hun er slettet.....?
Ååårh jamen vi har det skønt... Lige nu er vi igang med endnu et læs op til huset... derfor er jeg online lidt Men nu er det da også ved at være slut med de læs Vi tager den jo stille og roligt, fordi vi har lejligheden til den første
Maja88 skriver: Hun er da ikke væk. Er hun????
Jo...
Muhmi skriver: Men hun er slettet.....? Ååårh jamen vi har det skønt... Lige nu er vi igang med endnu et læs op til huset... derfor er jeg online lidt Men nu er det da også ved at være slut med de læs Vi tager den jo stille og roligt, fordi vi har lejligheden til den første
Hmmm, det lyder mærkeligt....
Vi må se, om hun ikke kommer tilbage efter ferien, det kunne jo være en fejl
Det lyder godt, med "små" læs kommer man til sidst i mål, I skal jo også lige nyde sommeren undervejs
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128