ih altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
8 svar
4 synes godt om
17. august 2013

Maja88

Så sidder man her rimelig meget gravid og har bare været ved at gå til af varme her i sommeren.. så jeg nød da bare rigtig meget at temp havde skiftet og sidate nat havde vi kun 9 grader..

Å fortæl mig lige hvorfor det er solen har tænkt sig at returnere... magter ikke mere varme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

asff

Maja88 skriver:

Så sidder man her rimelig meget gravid og har bare været ved at gå til af varme her i sommeren.. så jeg nød da bare rigtig meget at temp havde skiftet og sidate nat havde vi kun 9 grader..

Å fortæl mig lige hvorfor det er solen har tænkt sig at returnere... magter ikke mere varme

har det på nøjagtig samme måde, mht varmen håber den forsvinder igen,..

Anmeld

17. august 2013

FrkDitte

Maja88 skriver:

Har det nøjagtig ligesom dig..

Kan slet ikke sove når det er så varmt.. Man hæver op..uro i benene..

Jeg har sovet med et vådt, opvredet håndklæde om mine fødder.. det er superlækkert når der er rigtig varmt.. kan slet ikke døje hvis mine fødder er for varme..

Når der er køligt så sover jeg bare igennem hele natten.. så skønt.. det med at nyde det mens man kan..snart er det slut! 

Er 36+5 idag.. 

Ikke mere varme tak!!

D.

Anmeld

17. august 2013

Maja88

FrkDitte skriver:

Har det nøjagtig ligesom dig..

Kan slet ikke sove når det er så varmt.. Man hæver op..uro i benene..

Jeg har sovet med et vådt, opvredet håndklæde om mine fødder.. det er superlækkert når der er rigtig varmt.. kan slet ikke døje hvis mine fødder er for varme..

Når der er køligt så sover jeg bare igennem hele natten.. så skønt.. det med at nyde det mens man kan..snart er det slut! 

Er 36+5 idag.. 

Ikke mere varme tak!!

D.

Nej væk med varmen..  de dage hvor vi ikke har haft særlig høje temp har jeg alligevel rendt rundt i næsten ingenting..

Og giv mig baby så jeg kan få min krop tilbage

Anmeld

17. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

så enige jeg magter slet ikke den varme, den må gerne blive væk,
og 6 uger til termin kan jeg slet ikke overskue mere, nu vil jeg gerne have ham ud så jeg kan få min krop og få farvet mit hår osv.

Anmeld

17. august 2013

Maja88

MiichellaMalou skriver:

så enige jeg magter slet ikke den varme, den må gerne blive væk,
og 6 uger til termin kan jeg slet ikke overskue mere, nu vil jeg gerne have ham ud så jeg kan få min krop og få farvet mit hår osv.

Vil du ikke amme

Anmeld

17. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Maja88 skriver:

Vil du ikke amme

jeg er stadig lidt i tvivl, for er stadig ikke sikker på om jeg bryder mig om det. men hvis jeg ammer farver jeg selvfølgelig ikke hår.

Anmeld

17. august 2013

FrkDitte

Maja88 skriver:

Nej væk med varmen..  de dage hvor vi ikke har haft særlig høje temp har jeg alligevel rendt rundt i næsten ingenting..

Og giv mig baby så jeg kan få min krop tilbage

Ja præcis.. giv mig min krop tilbage.. 

Nuuuu..

Gik på vægten i morges og fandt ud af jeg havde tabt mig 100 g. på 14 dage.. og det er slet ikke fordi jeg har holdt igen med noget som helst.. Der kan jo godt ryge nogle is ned når det er varmt.. 

Så hvis jeg er heldig holder jeg mig på 15 kg.. Glæder mig så meget til jeg kan komme igang med tennis og løb igen.. 

og få farvet hår.. men det er nok først når amningen er slut.. 

Har tænkt mig at give mig selv en stor gave, hvis jeg kan tabe mig til før-gravid-vægten.. det er en ny garderobe  nyt tøj til mor.. masser af nyt tøj!!!

D.

Anmeld

17. august 2013

Maja88

FrkDitte skriver:

Ja præcis.. giv mig min krop tilbage.. 

Nuuuu..

Gik på vægten i morges og fandt ud af jeg havde tabt mig 100 g. på 14 dage.. og det er slet ikke fordi jeg har holdt igen med noget som helst.. Der kan jo godt ryge nogle is ned når det er varmt.. 

Så hvis jeg er heldig holder jeg mig på 15 kg.. Glæder mig så meget til jeg kan komme igang med tennis og løb igen.. 

og få farvet hår.. men det er nok først når amningen er slut.. 

Har tænkt mig at give mig selv en stor gave, hvis jeg kan tabe mig til før-gravid-vægten.. det er en ny garderobe  nyt tøj til mor.. masser af nyt tøj!!!

D.

Jeg har bestemt hvad min julegave skal være fra manden.. det skal være et medlemsskab til weight watchers.. for nu skal vægten ned.. kiloene af.. og så skal jeg igang nmed mit zumba og til marts løb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.