Feber på 3. døgn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. august 2013

AnnaK89

Carolina har feber på 3. døgn og hun er bare rigtig ked og pyllet.
Vi er nu kommet der til hvor hun egentlig ikke har lyst til hverken at spise eller drikke.
Vi kan få en smule æblejuice i hende, men det er ikke meget.
Snakkede med vagtlægen i formiddags, der sagde, at vi skulle give panodil og det har vi så gjort.
Hun er så ked af det, vi kan ikke længere rigtig trøste og sutten virker ikke rigtig.

Ved ikke rigtig om jeg skal ringe til vagtlægen igen?
Hun har stadig feber, ca. 38.4 målt i øret, så der skal nok lægges 0.5° til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

AnnaK89

Op.

Anmeld

17. august 2013

MissTas

AnnaKJ skriver:

Carolina har feber på 3. døgn og hun er bare rigtig ked og pyllet.
Vi er nu kommet der til hvor hun egentlig ikke har lyst til hverken at spise eller drikke.
Vi kan få en smule æblejuice i hende, men det er ikke meget.
Snakkede med vagtlægen i formiddags, der sagde, at vi skulle give panodil og det har vi så gjort.
Hun er så ked af det, vi kan ikke længere rigtig trøste og sutten virker ikke rigtig.

Ved ikke rigtig om jeg skal ringe til vagtlægen igen?
Hun har stadig feber, ca. 38.4 målt i øret, så der skal nok lægges 0.5° til.

øv hvor træls

hvis hun hverken har udslæt, tager sig til ørene hele tiden, hoster konstant, kaster op eller har diarre.. så ville jeg nok se tiden an en dag eller to mere og så kontakte egen læge mandag.. Vagtlægen er jeg sikker på ikke vil se jer under alle omstændigheder. Sidst da Annastacia var syg skulle vi ringe til vagtlægen 3 dage i træk og 4 dagen blev hun indlagt. Den skulle trækkes så langt at hun næsten var bevidstløs før de ville gøre noget..

men så længe i har kontakt med hende og hun bare indtager lidt væske og feberen ikke stiger løbende, så ville jeg ikke være så urolig bare min erfaring

god bedring med hende..

Anmeld

17. august 2013

AnnaK89

MissTas skriver:

øv hvor træls

hvis hun hverken har udslæt, tager sig til ørene hele tiden, hoster konstant, kaster op eller har diarre.. så ville jeg nok se tiden an en dag eller to mere og så kontakte egen læge mandag.. Vagtlægen er jeg sikker på ikke vil se jer under alle omstændigheder. Sidst da Annastacia var syg skulle vi ringe til vagtlægen 3 dage i træk og 4 dagen blev hun indlagt. Den skulle trækkes så langt at hun næsten var bevidstløs før de ville gøre noget..

men så længe i har kontakt med hende og hun bare indtager lidt væske og feberen ikke stiger løbende, så ville jeg ikke være så urolig bare min erfaring

god bedring med hende..

Hun hoster og raller en del, men vi har okay kontakt med hende.

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.