har jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. august 2013

Anonym trådstarter

har jeg regnet forkert på min mens? havde dn 24 slut 27 sidste måned, skal jeg så ikke ha den her imorgen eller over morgen`
havde æl dn 5 6 7 8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

har jeg regnet forkert på min mens? havde dn 24 slut 27 sidste måned, skal jeg så ikke ha den her imorgen eller over morgen`
havde æl dn 5 6 7 8

Det kommer an på, hvor lang din cyklus normalt er?

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det kommer an på, hvor lang din cyklus normalt er?

mellem 22 26 20
men tænker når man har dn 24 til dn 27 sidste måned også havde jeg æl dn 7. så er jeg lidt usikker på om det er imorgen jeg skal ha min mens

Anmeld

17. august 2013

Mie89

Altså hvis man går du fra at din cyklus er 28 dage, så er det først omkring d. 21. august, du burde få din menstruation - men hver kvinde er jo forskellig og du kender din egen cyklus bedst ! 

Hvis du har smartphone, vil jeg anbefale dig at hente en app der kan hjælpe dig med at holde styr på din mens og hvornår du burde have ægløsning, det er virkelig dejligt! Søg på "menstruationskalender" i app store eller play butik, så kommer der en masse forskellige frem som du kan vælge i mellem 

Anmeld

17. august 2013

Ayasmor

Anonym skriver:

mellem 22 26 20
men tænker når man har dn 24 til dn 27 sidste måned også havde jeg æl dn 7. så er jeg lidt usikker på om det er imorgen jeg skal ha min mens

Hvis man regner ud på en cyklus på 20-26 dage, så ville det, iflg. sidste mens første dag, være mellem d. 12. og d. 17. du skulle have mens. Altså din 26. cyklus dag er i morgen.

Anmeld

17. august 2013

Anonym trådstarter

så må jeg se om den måske kommer dn 19 20 eller 21 men en a de dage, det bare mærkeligt plejer allerede mange dage før mens ha mave onde, men har intet mærket ikke tegn på det ved at være tid eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.