Er det bare mig.......?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

419 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juli 2009

Tina2

Var lige ude at se på tøj idag, da vi skal holde fest i weekenden, så ville egentlig gerne ha lidt nyt, men ku ikke finde noget som helst!!!

Glæder mig virkelig til moden skifter igen, hvilket den jo skulle gøre her til efteråret, jeg synes det hele er så stort og flagrende..... Er faktisk lidt træt af det, er det bare mig???

Synes virkelig der mangler variation nu, det hele er store flagrende tunikaer og kjoler- ikke lige mig.....

Hvad med jer, trænger I ikke snart til at se noget nyt i butikkerne? Og hvad kan I godt li at gå i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2009

Tynen

Selvom jeg er ved at være gigantisk, plejer jeg godt at kunne bruge tøj fra Only og Bestseller alligevel, og har det som dig.
Synes bare slet ikke der er noget der fanger!!

Var også lige en smut i Babysam idag og synes faktisk også at børnetøjet er ret så fesent og udvalget er ret lile..
Glæder mig til de nye kollektioner kommer.. Det har bare at være godt

Anmeld

15. juli 2009

HelleBelle

Tina2 skriver:

Var lige ude at se på tøj idag, da vi skal holde fest i weekenden, så ville egentlig gerne ha lidt nyt, men ku ikke finde noget som helst!!!

Glæder mig virkelig til moden skifter igen, hvilket den jo skulle gøre her til efteråret, jeg synes det hele er så stort og flagrende..... Er faktisk lidt træt af det, er det bare mig???

Synes virkelig der mangler variation nu, det hele er store flagrende tunikaer og kjoler- ikke lige mig.....

Hvad med jer, trænger I ikke snart til at se noget nyt i butikkerne? Og hvad kan I godt li at gå i?

Ha ha Tina Jeg har sjældent købt så meget som i år, synes butikkerne bugner med super lækkert tøj.
Gad vide hvad det kan skyldes??

Anmeld

15. juli 2009

Tina2

Ja jeg kan nu også godt li leggings og en tunika eller lign over, men ikke i skjortestof. Synes seriøst jeg ligner et omvandrende fest-telt

Glæder mig til der kommer lidt mere tætsiddende tøj uden det behøver være total stramt... De der små ultrakorte jakker der er fremme pt er nu heller ikke lige mig

Anmeld

15. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nu har jeg aldrig fulgt moden, men min form er glad for tunikaer og andet flagerende. Bestemmer man ikke selv hvordan man vil gå klædt?

Anmeld

15. juli 2009

TbCp

Elsker det der er fremme lige nu
Det giver mig mulighed for at skjule topmaven lidt

Aj seriøst synes jeg det er noget fedt tøj, men er så dårlig til at følge moden er altid 1/2 eller 1 helt år bagud

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Jeanne skriver:

Nu har jeg aldrig fulgt moden, men min form er glad for tunikaer og andet flagerende. Bestemmer man ikke selv hvordan man vil gå klædt?

Fuldstændigt, men det jeg mener er at ALT er ens pt..... Og jeg er ikke så vild med de store tunikaer i skjortestof osv....

Synes der mangler variation.....

Anmeld

17. juli 2009

karina1980

Tina2 skriver:

så enig, var på shoppetur forleden med min søster, og jeg kunne bare intet finde,

jeg kan overhovedet ikke med skjortestof, men elsker kjoler, desværre har de alle bare et underligt snit eller så er det sådan nogle hvor jeg nok skal tabe 10 kg mere før jeg kan bære dem pænt

jeg glæder mig også vildt til der kommer nyt i butikkerne, og håber bestemt det så ikke er noget der ligner det vi har nu

Anmeld

17. juli 2009

LotteN

TbCp skriver:

Elsker det der er fremme lige nu
Det giver mig mulighed for at skjule topmaven lidt

Aj seriøst synes jeg det er noget fedt tøj, men er så dårlig til at følge moden er altid 1/2 eller 1 helt år bagud

jeg har det lige nøjgagtig på samme måde... Moden skjuler topmaven og det kan jo bare ikke være bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.